Vraag

Levering Nokia 6

• 5 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Hallo,
ik heb op 28 augustus mijn abonnement verlengd met daarbij een zwarte Nokia 6, heeft toevallig iemand enig idee wanneer ik deze thuis zou kunnen verwachten want ik zie dat nergens vermeld staan .
In orderstatus staat alleen dat ik deze besteld heb ( maar dat weet ik zelf ook wel )

2 reacties

Ik heb in België ook een Nokia 6 besteld sinds begin augustus. De mijne is ook nog niet aangekomen. Nokia zelf geeft hier geen info rond, maar de winkel waar ik hem gekocht heeft zegt dat dit komt doordat Nokia hier in België, en dus waarschijnlijk ook in Nederland nog steeds geen stock heeft. De grote boosdoener zou de nieuwe Nokia 3310 zijn.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Korhaan. Welkom op het forum! Ik kan me goed indenken dat je met smart op je nieuwe telefoon zit te wachten.
Nokia kampt met productieproblemen voor jouw type toestel. ( eigenlijk het bedrijf HMD ). Wereldwijd is er schaarste, en dan met name het 6 model in de kleur zwart.
Nokia doet z'n uiterste best om vóór 17 oktober geleverd te hebben. Ik durf hierin niks toe te zeggen maar dat is een toezegging die ze in een persbericht naar buiten hebben gebracht.
Jij bent de eerste die daar van op de hoogte zal worden gebracht door een update op je bestelstatus pagina. Ik hoop dat ze deze belofte inlossen!

Reageer