Beantwoord

levering samsung galaxy s10

  • 13 March 2019
  • 1 reactie
  • 246 keer bekeken

maandagavond heb ik mijn abonnement verlengd met hierbij het toestel samsung galaxy s10 (groen, 128gb opslag)
deze was niet meer leverbaar kwam ik achter, zowel de kleuren zwart als groen stond bij als informatie dat deze kleur beperkt leverbaar was.

op de site zag ik dat ditzelfde toestel in het wit nog wel leverbaar was, daar stond bij; voor 23:59 besteld, morgen in huis.
prima, wat maakt die kleur ook uit. Gistermiddag heb ik dus via de chat, met behulp van een kpn medewerker (waarbij ik dus heb uitgelegd waarom ik wou wijzigen) de bestelling omgezet naar de samsung galaxy s10 in het wit. Nou krijg ik hierbij dezelfde mededeling; toestel niet op voorraad.
ik begrijp dat ik niet de enige ben die de s10 nu besteld vlak na de release datum. Jammer is wel dat op de site nog altijd staat aangegeven dat dit toestel in het wit morgen in huis kan zijn. Maar kan iemand mij vertellen wanneer verwacht wordt dat dit toestel wel weer geleverd kan worden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 March 2019, 22:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Karin, welkom op het forum. Terechte vraag, normaal wordt dit weergegeven op de statuspagina van je bestelling als er een duidelijke datum bekend is. Met de S10 is het lastig omdat de voorraad extreem snel gaat en het even duurt voordat dit ook op de website wordt aangepast, live voorraad v. vermelding op de website. Uiteraard wil ik ook voor je nakijken of ik iets concreets zie. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?