Beantwoord

Levering samsung galaxy S10+ prism green.

  • 14 March 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge
Zal niet de enige zijn die moet wachten op de levering van de S10+ prism green. Gisteren abonnement verlengt met genoemd toestel. De levering blijkt toch een probleem te zijn bij KPN terwijl de concurentie hem grotendeels op voorraad heeft. Heeft KPN het verkeerd ingeschat of kan Samsung de vraag niet aan?
Ik ben dus reuze benieuwd hoe lang de levertijd gaat worden. De verkoper van de kpn winkel zei enkele dagen maar ik denk eerder aan enkele weken zo niet maanden. Is daar enig inzicht in?
Mvg Jeroen
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 March 2019, 11:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @jeroenjeroen Wat jammer dat je moet wachten op je toestel. Ik denk niet dat het per se te maken heeft een verkeerde inschatting of een te grote vraag. Uiteraard zie je wel een flinke vraag terug bij populaire toestellen en het kan gebeuren dat we moeten wachten op een nieuwe voorraad die we kunnen uitleveren. Wat daarbij ook meespeelt. Veel van de concullega's zijn onderdeel van een grotere, internationaal opererende keten. Wij zijn dat niet. Op de internationale markt zijn wij een kleine speler en daarom is het soms lastiger om de voorraad snel aan te vullen. Ik denk zeker niet dat je maanden hoeft te wachten. De inschatting van enkele dagen tot ietsje langer lijkt me geen gekke. Kun je uitleggen waarom je bang bent dat het veel langer gaat duren?
Badge
Uit ervaring maar gelukkig toen een paar weken. Kon kpn niets aan doen maar Samsung destijds wel! Vandaar!
Reputatie 7
Badge +20
Aha! Vandaar. Hopelijk bieden in het verleden behaalde resultaten dit keer geen garanties voor de toekomst en heb je 'm nu snel in huis. 🙂
Badge
Haha ja dat hoop ik ook want ik ben nl heel tevreden met alle andere diensten van KPN. Ik heb nl alles van KPN.
Dus komt goed
Mvg Jeroen van Tol

Reageer