Beantwoord

Levering Samsung Galaxy S10e

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb op 15-07 een bestelling gedaan voor een Samsung Galaxy S10e Prism Green. Op dat moment stond op de website dat deze gewoon op voorraad is en de volgende dag bezorgd zou worden. De dag er op kreeg ik echter al bericht dat hij tijdelijk niet op voorraad was en er alles aan gedaan zou worden deze wel te leveren.

Sindsdien krijg ik elke week hetzelfde emailtje, zonder dat er ook maar enig perspectief wordt geboden van hoe lang het kan gaan duren, dat is nu dus al bijna een maand. Inmiddels staat in de webshop dat deze helemaal niet meer leverbaar is. Ik voel me aan het lijntje gehouden, gaat de mijne dan nog wel geleverd worden?

Ik zou een andere kleur ook niet erg vinden, maar die optie krijg ik ook niet aangeboden. Kan een van jullie mij hier meer over vertellen?  Wordt deze nog leverbaar, eventueel in een andere kleur?

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Joy91 20 August 2020, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Joy91, welkom op het forum! Sorry voor de latere reactie, het is druk op het moment. Heb je het toestel inmiddels ontvangen? Zo niet, en je hebt ook nog geen verdere duidelijkheid, vul je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik het verder voor je na.

Hallo @Joy91, welkom op het forum! Sorry voor de latere reactie, het is druk op het moment. Heb je het toestel inmiddels ontvangen? Zo niet, en je hebt ook nog geen verdere duidelijkheid, vul je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik het verder voor je na.

Hallo Erik, bedankt voor de reactie. Ik heb inmiddels via telefoon navraag gedaan en te horen gekregen dat de telefoon uitgefaseerd wordt en niet meer leverbaar wordt. Dus helaas inderdaad onnodig via email aan het lijntje gehouden. Bestelling is inmiddels geannuleerd.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je reactie, Joy! Jammer te horen dat het toestel niet meer leverbaar bleek, en dat het zo lang duurde voor dit duidelijk werd :(