Beantwoord

levering Samsung Galaxy S4

• 1 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 879 keer bekeken

Maandag 29 september 2014 mijn abonnement bij KPN verlengt.
Dit maal gekozen voor de Samsung Galaxy S4 (wit). Volgens de website zijn er 173 telefoons op voorraad. Echter een uur na het bevestigen van mijn bestelling krijg ik een mail waarin staat dat de telefoon niet voorradig is, en dat ik vanzelf bericht krijg wanneer deze wordt geleverd. Gisteren  met de KPN gebeld om te vragen wanneer de telefoon kan worden geleverd. Er wordt gezegd dat de telefoon niet op voorraad is terwijl op de site nog steeds staat dat de telefoon wel op voorraad is. Zij kunnen mij verder niet helpen en vertellen wanneer de telefoon wel op voorraad is. Ik vindt het vreemd. Had misschien toch beter naar een winkel kunnen gaan. Kan iemand mij vertellen wanneer de telefoon wel leverbaar is. Misschien moet ik overwegen om mijn abonnement in te trekken. Misleidende reclame op de KPN site?

icon

Beste antwoord door SjimmievanKammenHeegstra 3 oktober 2014, 19:00

Vandaag de samsung galaxy s4 ontvangen. Gisteren werd ik door Afra gebeld. Mijn bestelling betrof een oudere versie van de telefoon. Zij heeft de levering geannuleerd. Daarna ben ik gebeld door een aardige meneer van KPN Groningen voor een nieuwe bestelling. Om een lang verhaal kort te maken de telefoon is geleverd. Toppers!!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste SjimmievanKammenHeegstra,

jammer om te lezen dat het toestel niet direct geleverd kon worden.

Ik heb e.e.a. nagekeken en volgens mij informatie, is het toestel op dit moment wel voorradig.

Kun je mij je mobiele nummer, postcode en huisnummer toesturen via een privébericht?

Na ontvangst kijk ik graag e.e.a. voor je na.

Met vriendelijke groet,

Afra

Vandaag de samsung galaxy s4 ontvangen. Gisteren werd ik door Afra gebeld. Mijn bestelling betrof een oudere versie van de telefoon. Zij heeft de levering geannuleerd. Daarna ben ik gebeld door een aardige meneer van KPN Groningen voor een nieuwe bestelling. Om een lang verhaal kort te maken de telefoon is geleverd. Toppers!!

Reageer