Levering Samsung S4

• 7 mei 2013
  • 4 reacties
  • 6812 keer bekeken

Ik heb op 27 April mijn abonnementen verlengd en daarbij toestellen samsung S4 besteld.

Deze zouden woensdag 1 Mei geleverd worden.

Tot op heden nog niets gehoord betreffende levering of zo.

Wat mij zeer verbaast is dat de KPN op hun website een levertijd van 3 tot 5 werkdagen aangeeft.

Dus mijn inziens mag ik er van uit gaan dat de telefoons dus uiterlijk zaterdag 11 mei geleverd zijn, en dan houd ik het nog best ruim aan!!

4 reacties

Ik heb de mijne de 25e besteld en ook daar is nog geen enkele poging tot leveren ondernomen, zelf bij bellen ist niet anders dan dat wij begrip moeten opbrengen voor hun tekortkoming. Daarbij was ik gisteren in de kpn winkel en daar gaan ze als zoete broodjes over de toonbank. Waardeloze instelling!!!!  

Reputatie 5
Badge +2
Beste R1Twan & henkvandecoolwi,

graag ontvang ik van jullie beide een privébericht  met daarin, mobiel nummer, postcode/huisnummer en ordernummer.

Na ontvangst zal ik e.e.a. voor jullie nakijken.

Met vriendelijke groet,

Afra

Beste KPN,

Op 8 mei heb ik van jullie een SMS ontvangen dat mijn Samsung Galaxy S4 bezorgd zou worden de dag erna.

Daar het hemelvaartsdag was heb ik online de orderstatus bekeken en hier werd aangegeven dat hij vandaag tussen 12.30 en 14.30 bezorgd zou worden.

Nu wil ik nogmaals mijn orderbevestiging bekijken alleen zegt de site dat er geen pakket is gevonden icm met mijn ordernummer en postcode!!!

Hoe kan dit?

Vriendelijke groet,

Reputatie 4
Badge +2
Beste vanoudbroekhuiz,

Heb je de bestelling inmiddels ontvangen? Zo nee; zou je dan je ordernummer in een privébericht willen sturen?

M.v.g,

Jemy

Reageer