Vraag

Levering smartwatch bij Huawei P30

  • 17 September 2019
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Badge
Hallo, ik heb een huawei p30 pro gekocht. Hierbij krijg ik een smartwatch. Heb alle gegevens ingevuld wanneer kan ik het horloge ontvangen. Hoor of zie er niks van mvg max

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Na ontvangst van je P30 of P30 Pro vul je het formulier in op deze website Klik, om aanspraak te maken op de promotie. Registreren kon tot 16 juli.

Ontvangst
Na bevestiging van je registratie, ontvang je jouw product binnen zes weken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Maxvankkeef Kun je uit de voeten met de uitleg van Noordzee? Als je verder hulp nodig hebt lees ik het graag.
Badge
Dankjewel maar bij mijn bestelling van de pro30 stond er tot 1 september de actie loopt. Heb het formulier ingevuld maar nergens een bevestiging van gehad
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Maxvankkeef Ik ga meekijken. Heb je de bevestiging van die bestelling wel? Waar heb je het formulier ingevuld? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Maxvankkeef Heb je inmiddels al iets gehoord? Er was inderdaad een actie vanuit Huawei dat je die smartwatch kreeg bij aankoop van die P30 Pro. Voor zover ik echter zie was die actie op 1 september echter al wel verlopen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? En je hebt je dus wel via Huawei aangemeld?
Badge
Hoi Idd voor de actie stopte aangemeld via huawei. Echter geen bevestiging gekregen hiervan. Nog steeds niks gehoord
Reputatie 7
Badge +20
Helder, @Maxvankkeef Ik heb net zelf even contact met Huawei opgenomen. Zij gaven aan dat de actie inmiddels voorbij is. De uiterste datum voor het aanleveren van alle gegevens was 1 september en zij geven aan dat je het formulier op 3 september hebt verstuurd. Je was te laat, met ander woorden en de actie is ook al verlopen. Verder ontbraken er een aantal gegevens, die noodzakelijk waren voor deelname 😞

Het is wel heel flauw natuurlijk en dat vond degene van Huawei ook. Ze wil in elk geval kijken óf er alsnog iets mogelijk is. Dit was een actie die verder via Huawei loopt en waar ik via KPN dus verder geen invloed op heb. De vraag is of je zelf bericht aan Huawei wilt sturen, met de gevraagde gegevens. Ik heb het één en ander in een privébericht gestuurd. Ik hoop van harte dat het goed komt!

Reageer