Beantwoord

Levertijd Samsung S21

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo kpn, 

Ik heb 5 juni de samsung s21 besteld met gratis buds. Maar heb de s21 nog steeds niet binnen en straks is de actie van de buds ook weer voorbij😔 kunnen jullie zien hoelang het nog duurt? Groetjes

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 July 2021, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Wendyroox, welkom! Bedoel je 5 juli? Ik zie die actie namelijk wel bij Samsung. Je kunt je registreren tot 23 augustus. Ik ga er vanuit dat je 'm dan wel binnen hebt! De verwachte datum ligt een beetje aan welk type S21 het is. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul dan je 06-nummer, adres en klantnummer even in je profiel in en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. 

Sorry 5 juli idd. Ik bel wel even met jullie vind ik makkelijker🙈

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem hoor :-). Dat kan via 0800-0402. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Ik had naar het normale nummer gebeld. Helaas kunnen jullie verder niks betekenen. En zal ik moeten wachten. Kon de bestelling niet meer omzetten naar een toestel wat wel leverbaar is

Badge

Ik ben hier ook wel geïnteresseerd in. Heb gisteren de S21 gekocht en had niet door dat deze niet leverbaar was.

Op de website van Samsung staat dat om mee te doen aan de promo voor de buds je deze drie stappen moet voltooien:

Koop een deelnemend product bij een deelnemend verkooppunt van
05-07-2021 t/m 08-08-2021

 

Registreer je product van
05-07-2021 t/m 06-09-2021

 

Ontvang je promotie

 

Nou ben ik wel benieuwd of ik gisteren de mobiel heb gekocht en stap één heb voltooid of dat ik het pas "gekocht" heb als hij opgestuurd wordt.

Want dan zou ik nog een kans hebben om stap twee ook te kunnen voltooien. ( Geen idee hoe lang de wachttijd is maar ik hoop toch niet dat ik een maand moet wachten? )

@Marcia_ ( of collega's ) heeft u enig idee hoe dit werkt?