Beantwoord

Levertijd samsung s21 violet

  • 27 June 2021
  • 5 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb vandaag een Samsung S21 violet 256 GB besteld. Er stond niet bij dat de telefoon niet op voorraad is. Bij de bestelstatus staat vermeld dat het tijdelijk niet op voorraad is. 
Wanneer zal de telefoon geleverd worden? 

icon

Beste antwoord door Jose_ 28 June 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Antoniogb en welkom op het forum!

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt besteld bij ons! Balen dat hij niet op voorraad is. :disappointed_relieved:

Ik ben voor je gaan kijken en we verwachten de Samsung S21 Phantom Violet 256GB op maandag 5 juli weer op voorraad te krijgen. :blush: Ik hoop dan ook dat je hem in de loop van volgende week in ontvangst kunt nemen! 

Hallo, ik heb op 27 juni de telefoon besteld maar nog niet ontvangen. 5 juli is inmiddels verstreken. Wanneer zal deze geleverd worden? 

Ik ben vorige week zaterdag in de KPN winkel geweest om mijn abonnement te verlengen met een Samsung s21 violet. Er werd mij niets verteld over dat ie niet op voorraad was. Er werd mij beloofd dat ik 'm maandag thuisgestuurd zou krijgen. Dus niet. Niet bekend wanneer dan. Balen..…

Duur abonnement en geen telefoon. Blijkt nu pas in Augustus te komen. Mijn huidige Samsung s8 is op.

Ik zie dat ik vandaag een bericht heb ontvangen dat de telefoon morgen zal worden bezorgd. Dus mijn vraag is beantwoord. :grinning:

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen allemaal,

Er is een wereldwijd tekort aan computerchips, hier heeft Samsung helaas ook mee te maken. Hierdoor hebben wij wat meer moeite met het verkrijgen van nieuwe voorraden. We doen er natuurlijk alles aan om de telefoons zo gauw mogelijk op voorraad te hebben, maar zijn hierin ook afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel op voorraad is en we hem kunnen gaan uitleveren, krijg je daar bericht van. Mijn excuses voor het ongemak!