levertijd Samsung s5

• 16 april 2014
  • 5 reacties
  • 2023 keer bekeken

• Deelnemer
  • 7 reacties
Beste KPN,

27 maart werd ik door jullie opgebeld met de vraag of ik mijn abbonnement wou verlengen. Dit zou ik al doen maar dan in een winkel doordat ik web-shops met leveringen niet vertrouw. Maar daar van los werd mij dus aangegeven dat als ik samen met de medewerker van de klanten service zou verlengen. Dat ik gegarandeerd 11 april mijn toestel zou ontvangen en geen dag later! 

Nou is dit natuurlijk niet gebeurd en vind ik het heel apart maar ook raar dat een medewerker mij een belofte kan doen zo zijn sales targets naar binnen haalt maar ondertussen mij zonder een nieuwe toestel laat.

Dit is niet acceptabel ik wil had gezegd doordat er meerdere bestellingen zijn dat het misschien of wel kan uitlopen heb ik er vrede mee. Maar gaan staan liegen en beloven iets wat ik niet krijg is misleiden en ik vind dit niet kunnen.

Ik wil hier graag een oplossing voor of in iedergeval wel een compensatie!.

Mvg

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste cy,

Uiteraard begrijp ik dat je het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen, en al helemaal wanneer je de toezegging krijgt dat het toestel op 11 april bij je geleverd wordt.

Ik vind het ook spijtig om te lezen dat je nu een negatieve ervaring hebt gehad met onze telefonische verkoopafdeling, en dat je het idee hebt dat het alleen maar om target scoren gaat. 

Gelukkig is dat niet het geval!

Door de grote vraag naar de Samsung Galaxy S5, zijn wij nu voor een nieuwe levering van toestellen helaas afhankelijk van Samsung. Volgens de laatste berichten ontvangen wij morgen weer een nieuwe levering van deze toestellen. Vanaf 22 april zullen deze vervolgens uitgeleverd worden, i.v.m. de paasdagen kan dat op dit moment echt niet sneller.

Ik betreur het dat de beloofde leverdatum niet gehaald is, maar zoals ik al aangaf de vraag was dermate groot dat onze voorraad niet tijdig bijgevuld kon worden.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Nu lees ik net op een andere form dat iemand het zelfde S5 begin april heeft besteld en die ontvangt hem vandaag hoe is dit mogelijk jongens? Ik heb hem in maart besteld en nog niks binnen. Ik zal hiervan zeker een klacht indienen!

Reputatie 7
Badge +12
Omdat er afhankelijk van de kleur een bepaalde hoeveelheid is. De witte variant is minder populair dan de blauwe en zal daarom ook eerder geleverd worden.

Het was wel een blauwe S5 dus daarom vond ik het maar vreemd achja hoe je het ook went of keert zal moeten afwachten.

Reputatie 7
Badge +11
Beste cy,

Heb je inmiddels de blauwe Galaxy S5 ontvangen?

Ik hoor graag van je of dat het geval is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer