Levertijd Samsung S6 Topaz Blue

• 13 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen maandag heb ik bij een verlenging de Samsung S6 Topaz blue besteld. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Dezelfde dag ontving ik netjes een sms en een mail dat deze niet op voorraad was en dat ik regelmatig op de hoogte zou worden gehouden.

Gisteren heb ik gebeld om een inschatting te krijgen wanneer ik de telefoon zou ontvangen (mijn huidige telefoon is op het eind van zijn latijn). De dame kon mij niets zeggen. Ze adviseerde me een andere kleur te bestellen. Anders kon het een week duren maar net zo goed anderhalve maand. Uiteraard kan ik me voorstellen dat het onzeker is wanneer er exact geleverd wordt maar een periode van een week tot anderehalve maand is wat hoog over.

Het enige wat ik eigenlijk vraag is een kleine inschatting. Ligt het dichter bij die week of dichter bij de anderehalve maand. Kan me voorstellen dat de contacten met Samsung dusdanig zijn dat hier wel iets meer duidelijkheid ik kan worden gegeven.

Alvast bedankt!

Groetjes Elke

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! 1,5 maand is wel een heel ruim tijdsbestek en ik snap dat je graag wilt weten wanneer je je toestel kunt verwachten. Helemaal gezien je oude telefoon op is. Zelf ben ik straks vrij, maar als je mijn collega een privébericht wilt toesturen met hierin je 06-nummer, postcode, huisnummer en ordernummer, dan hoop ik dat zij je iets meer duidelijkheid kan geven hierover 🙂
Reputatie 7
Badge +24
; heb je inmiddels duidelijkheid over de levertijd? Daar ga ik vanuit, maar mocht dat niet zo zijn, stuur me dan vooral je gegevens nog even toe 🙂

Hoi Cindy,

De telefoon is inmiddels al een keer aangeboden. Ik ben donderdag gebeld om me daarover te informeren. Echt mijn complimenten voor jullie klantvriendelijkheid!!

Groetjes Elke

Reageer