LG G2 Audio Jack probleem

• 8 mei 2014
  • 7 reacties
  • 1343 keer bekeken

Een hele goede middag,

Sinds oktober vorig jaar heb ik een nieuwe telefoon - een LG G2. Ontzettend fijn ding, prima abbonnement ook. Maar sinds kort is er een heel vervelend probleem. Als ik mijn oortjes in heb geplugd, denkt de telefoon steeds dat de oortjes opnieuw worden ingeplugd waardoor de muziek steeds stopt. 

Ik heb 'm niet verzekerd, maar volgens mij valt mijn telefoon nog in de garantieperiode. 

Weet iemand of dit een vaker voorkomend probleem is of wat ik eraan kan doen?

Groet,

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen,

Dat is zeker een vervelend probleem, je wilt natuurlijk ongestoord naar je muziek kunnen luisteren. 

Of dit probleem vaker voorkomt durf ik je niet te zeggen, dat is bij mij niet bekend.

Uiteraard wil ik wel graag voor je kijken of je toestel nog binnen de garantieperiode zit.

Zou je daarvoor in een privébericht je 06-nummer, postcode, huisnummer en volledige naam willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hey Bernadette,

Ik heb je een bericht gestuurd. Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +12
Her en der gezocht via google, blijkbaar zijn er wel meerdere mensen met een soortgelijk probleem die binnen de fabrieksgarantie zal vallen. Het kan ook zo wezen dat met gecomprimeerde lucht de opening schoon te blazen het probleem misschien verholpen is.

Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor je uitzoekwerk Shugosha! :)
@BoelensL je kunt het beste een KPN winkel bezoeken en daar het probleem uitleggen. 

Het toestel zal vervolgens ingenomen worden voor de reparatie. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hey allen,

Bedankt voor het uitzoekwerk ;)

Enig idee hoe lang de gemiddelde reparatietijd in beslag neemt? Anders ga ik misschien toch wel eerst even de oplossing van Shugosha proberen voordat ik m'n telefoon een tijd kwijt ben

Reputatie 7
Badge +3
Beste BoelensL,

Is het inmiddels opgelost betreffende het Audio Jack probleem?
We horen het graag van je.

Met groet,

Cornelis

Nee, helaas helaas. Heb zo'n drukgasspray gekocht, maar het mocht niet baten. Ik zal 'm moeten inleveren bij een KPN punt en dan hopen dat LG het probleem kan verhelpen

Reageer