Beantwoord

LG Nexus 5X blijft hangen

• 7 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 8101 keer bekeken

Mijn mobiel de NEXUS 5X van LG is plotseling blijven hangen, dit probleem komt meer voor maar voor mij is het de eerste keer. Vanaf vanmorgen heb ik alles gedaan wat voor mij mogelijk is maar ik kom niet tot een oplossing. Op youtube staan diverse oplossingen maar ik krijg het niet voor elkaar. LINK naar YOUTUBE https://www.youtube.com/watch?v=SD25mdrgAys&t=838s
Hopelijk weet iemand de oplossing. Bij voorbaat dank,
Jan Swaans

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 14 oktober 2017, 14:38

Hoi @GitteHeijligers, welkom op het forum! Vervelend dat jij dit probleem ook ervaart! Kun je nog wel in de bootloader mode komen, of lukt dat ook niet meer? Als ik me niet vergis is het bij deze Nexus mogelijk om vanuit de bootloader de recovery mode te starten. Als je ook niet meer in de bootloader kunt komen vrees ik dat er niets anders opzit dan je toestel ter reparatie aan te bieden .
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @GitteHeijligers, welkom op het forum! Vervelend dat jij dit probleem ook ervaart! Kun je nog wel in de bootloader mode komen, of lukt dat ook niet meer? Als ik me niet vergis is het bij deze Nexus mogelijk om vanuit de bootloader de recovery mode te starten. Als je ook niet meer in de bootloader kunt komen vrees ik dat er niets anders opzit dan je toestel ter reparatie aan te bieden .
Reputatie 3
Badge +1
Best Jan Swaans,
Kijk even op deze site, Misschien dat het wel lukt.
Klik hier
Reputatie 7
Badge +27
Hoi ractoc, welkom op het forum! Vervelend dat jij hier ook last van hebt Als het niet lukt om op deze manier het toestel weer te herstellen, dan lijkt me ook voor jou ter reparatie aanbieden de beste oplossing. Je kunt hem zelf opsturen of dit via een KPN Winkel doen. Op de link lees je er alles over 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Maar, zit ie in het opstarten vast? Zo ja, bewegen er nog wel dingen op het scherm?
Mijn nexus start niet meer op, op het scherm komt de naam GOOGLE te staan maar verder komt het niet,
Ik heb het toestel al bijna 2 jaar en hij heeft plots de geest gegeven terwijl ik gewoon bezig was dingen te bekijken, er is verder niets mee gebeurt.
Waar ik nu moet doen is mij niet duidelijk dus ga ik morgen maar even langs bij de KPN winkel.
Toch vind ik het raar dat ik niets op internet kan vinden van KPN wat ik moet doen.
Het probleem waar het om gaat komt schijnbaar veel voor maar de opgegeven oplossingen zijn niet uitvoerbaar voor een leek.
Ik zie wel wat ik morgen te horen krijg bij KPN, maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het goed komt gezien mijn ervaringen in het verleden.
Waarom ik nog steeds bij KPN abonnementen afsluit is om die reden dat er geen alternatief voorhanden is dat beter is.
Zodra ik een oplossing heb zal ik zeker hier op terug komen.
Met vriendelijk groet,
Jan Swaans.

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp
Hier precies hetzelfde probleem, Toestel blijft hangen in een boot loop krijg hem niet in revocery mode onlangs de oreo update gehad en de eerste security patch daarna twee keer dat het toestel spontaan uit ging en nu dit het toestel stop zomaar tijdens gebruik en komt in een boot loop. (start niet meer op) ik zou ook graag een reaktie van KPN zien wat we moeten doen. ik heb alles wat op de website staat geprobeerd (zelfs het toestel een poosje in de vriezer gelegd)
Ik heb hier sinds gisteravond hetzelfde probleem. Mijn 5X ging spontaan uit tijden het browsen van Facebook. Daarna op onternet gezocht, en geprobeerd om met de gevonden instructies in de bootlader te komen. Dit lukt soms wel, soms niet. Nadat het 1 keer is gelukt geprobeerd om de bootlader te herstarten. Hierna kom ik er helemaal niet meer in en blijft het scherm zwart. Nadat ik de 5X de hele nacht heb laten liggen is het me vannochtend weer 1 keer gelukt om in de bootlader te komen.

Het lijkt er op dat het 1 keer lukt om in de bootlader te komen en dat hij daarna in de boot loop terechtkomt. Nadat deze loop na een bepaalde tijd is gestopt kan ik weer in de bootlader komen, tot de volgende herstart.

Reageer