LG T385

  • 10 december 2012
  • 3 reacties
  • 11728 keer bekeken

Wij hebben een prepaid abonnement en een LG T385 toestel. Probeer nu internet uit te zetten, zodat we alleen maar WIFI kunnen gebruiken. Dit lukt niet. Langs de KPN winkel geweest en volgens hen kan het niet. Klantenservice gebeld. Op de site van KPN moet info staan per toestel hoe je dit kan uitschakelen. Kan deze info niet vinden. Hoe kunnen we de telefoon zo instellen dat we nooit op (betaald) internet kunnen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
dit toestel kan helemaal geen verbinding maken met betaalde mobiele data netwerken, je kan het alleen via wifi netwerken gebruiken en als telefoon om mee te bellen en te smsen. vandaar dat er dus ook niets uit of aan te zetten valt. verder heeft het een eigen, vrij simpel LG besturingsysteem zonder appstore mogelijkheden, er is wel software te downloaden om het toestel via een computer te onderhouden. 

:)

Nee hoor dat is niet waar. Zodra we op een internetpictogram drukken wordt er vermeld dat dit eventueel extra geld kan kosten en wordt er gevraagd om wel of niet door te gaan.

Deze telefoon is dus (helaas) niet alleen voor WIFI.

Reputatie 7
Badge +8
mijn fout, ik zat bij een buitenlandse handleiding te kijken van een b versie, als het niet via 

Menu > Instellingen > Connectiviteit of bij de browser instellingen er ergens een mogelijk is om gprs/edge account te verwijderen of aan te passen (vaak is verwijderen of een ongeldige apn settings al voldoende) dan worden de settings van de simkaart gehaald, die kun je alleen instellen via geheime service menus, zoals 2945#*385#

http://www.cpkb.org/wiki/LG_codes

Reageer