Vraag

lg telefoons

  • 20 June 2020
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1

waarom zijn er als je mobiel abbo wil verlengen zo weinig lg telefoons om uit te kiezen?

staan er 3...1 is waardeloos en de andere 2 daar kan je een auto voor kopen zo duur.

een paar jaar geleden was er veel meer keus…..

Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


7 reacties

Hoe het er een paar jaar geleden voor stond m.b.t. LG in de telefoonshop van KPN kan ik niet beoordelen.

Maar je mag natuurlijk ook bij Mediamarkt of een andere fysieke telefoonwinkel een toestel uitzoeken. Ook dan kan je een lening doen (bij hen) i.c.m. verlengen van je KPN abonnement. (nou ja, je verlengt niet je huidige abonnement, maar neemt een nieuw Hussel abonnement).

Ook online kan dat. Belsimpel.nl is de bekendste.

Bovengenoemde zullen waarschijnlijk een groter aanbod hebben in het merk wat je wil.

Ikzelf heb iets tegen lenen, dus koop een toestel wat ik kan betalen (vakantiegeld speelde ook mee). En verlengen als je abo nog bevalt is ook zoiets. Heb met één abo in 8½ jaar tijd 3 telefoons gebruikt. Allen gewoon in éne betaald.

Heb j.l. april mijn smartphone à € 240 gewoon geheel betaald (van mijn spaarrek. wat voorgeschoten i.v.m. vakantiegeld in mei)

Reputatie 3

Ikzelf heb iets tegen lenen, dus koop een toestel wat ik kan betalen (vakantiegeld speelde ook mee).

Topicstarter zegt ook niet te willen lenen, alleen dat de keuze in LG toestellen beperkt is. Maar inderdaad is het via o.a. belsimpel ook mogelijk om een ander toestel te selecteren, en desgewenst in een keer te betalen.

Een van die LG’s is € 240. Als je dat ineens duur vind….

en waarom per se LG?

Reputatie 3

Een van die LG’s is € 240. Als je dat ineens duur vind….

Die van €240,00 is waarschijnlijk de "waardeloze" aangezien topicstarter het volgende schreef:

1 is waardeloos en de andere 2 daar kan je een auto voor kopen zo duur.

een paar jaar geleden was er veel meer keus…..

 

Die 2 die te duur zijn zijn dan die van €840,00 en die van €1.080,00

En mogelijk is er een goede ervaring met LG.

Okee:slight_smile: .

Wat zou er waardeloos aan die van 240 zijn? Het is toch een LG en slechte smartphone's zijn er in mijn optiek niet.

Reputatie 3

Mogelijk is het IPS-LCD scherm het punt van kritiek. Eenmaal een OLED scherm of AMOLED scherm gewend wil je absoluut niet meer terug naar LCD.

Reputatie 7

Hey @puur, welkom op het KPN forum, leuk dat je de community om hulp vraagt :) A little late to the party, maar ik zie dat je nog geen reactie hebt gegeven , jammer. Want het gesprek liep hier al lekker.

Ik kan me voorstellen dat je graag wat te kiezen wilt hebben, als ik je zo begrijp zitten er weinig LG toestellen in ons assortiment die aan je wensen voldoen. Dat is zonde. We proberen een gevarieerd aanbod samen te stellen met verschillende merken met zowel instap modellen als toestellen voor de (zeer) kritische gebruiker met heel veel opties. Dus voor iedere behoefte en portemonnee. Als we jouw gewenste model niet aanbieden dan kun je uiteraard bij verschillende retailers (online) het toestel kopen. Jouw KPN-abonnement is gelukkig vrijwel in ieder toestel die je in Nederland aanschaft te combineren.

Heb je al een leuk LG toestel gevonden? :)

Reageer