Beantwoord

Kan ik een los toestel kopen bij KPN?

  • 17 July 2021
  • 9 reacties
  • 6143 keer bekeken

Hallo,

 

Ik wil aankomende week een los toestel kopen bij kpn. Afgelopen week ben ik al bij een kpn winkel bij mij in de buurt geweest maar die hadden de samsung s20 fe 5g in het paars niet meer. Mijn bedoeling was om even naar een kpn winkel bij mij in de buurt te bellen om te vragen of zij dit toestel wel zouden hebben maar ik kan nergens telefoon nummers vinden. Aangezien de kpn winkels best wel een stukje verder dan mijn woonplaats zijn heb ik er weinig zin in om naar 1 of meerdere winkels voor niks te rijden. Is er een mogelijkheid om ergens een winkelvoorraad te zien?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 July 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @cassandra2804 , een KPN-winkel is niet telefonisch te benaderen.

Een los toestel kopen bij KPN is altijd duurder dan bij een niet-KPN-winkel elders.

Het voordeligste toestel bij KPN koop je alleen in combi met eenabonnment.

 

Hallo @JanD,

In de kosten heb ik me al verdiept, vandaar dat ik hem bij de kpn wil kopen omdat deze voor mij het voordeligst is. Ik wil alleen weten waar de telefoon die ik zoek op voorraad is zodat ik niet nog een keer voor niks rij.

Reputatie 7
Badge +24

Winkels zijn niet telefonisch te bereiken en voorraden niet in te zien. Een los toestel bestellen of reserveren kan volgens mij ook niet. De verkoop van losse toestellen heeft voor KPN geen enkele prioriteit. 

Dat is behoorlijk k*t 😅

@Nick83 ik ben er al achter hoor. Voorraden zijn gewoon op te vragen heb ik namelijk net gedaan. 😉 ik zou ook niet zo voor kpn spreken als je er niet werkt dat het voor hun geen enkele prioriteit heeft. Al zou dit zo zijn is dit niet bepaald aantrekkelijk te noemen voor mensen die dit wel van plan waren wat er toe kan leiden dat mensen dit niet besluiten te doen.. toch minder omzet voor kpn dankzij en gewone klant die "spreekt namens kpn" 

Reputatie 7
Badge +21

Toestelverkoop is geen ‘core-business’ voor KPN maar meer een middel om abonnementen te verkopen. De voorraden (zeker in de winkels) zijn daarom vaak beperkt. Losse verkoop is ook niet online mogelijk, maar alleen in de winkels. Houd ten slotte rekening met een “losse verkoop” toeslag die kan oplopen tot zeker €50 bij duurdere modellen.

De prijs van het toestel is mij al bekend ik wilde alleen weten hoe het met de voorraad zat. Dit is mij inmiddels ook bekend.  Vind het alleen wel zoals ik bij mijn vorige reactie ook al zei het niet echt aantrekkelijk overkomen dat jullie zeggen dat een los toestel verkopen voor kpn niks uit maakt. Het is dat ik weet dat jullie maar gewone klanten zijn maar dit komt niet heel vriendelijk over.. zou bijna zeggen laat maar zitten kpn. Maarja gelukkig zijn jullie geen werknemers

Reputatie 7
Badge +9

Je maakt ons alleen wel nieuwsgierig of je werkelijk wel voordeliger uit bent met jouw toestel keuze….

Mogen wij weten om welk toestel het gaat….?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @cassandra2804, welkom hier. 

Ik haak ook even in. Het verkopen van losse toestellen is inderdaad niet onze core business, maar we bieden het wel aan in de winkels. Vooral voor onze klanten die tussendoor los een toestel willen kopen.

De prioriteit is wel iets lager voor de losse verkoop omdat we ons vooral focussen op de verkoop van een abonnement + toestel. We zijn tenslotte wel een provider. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.