Beantwoord

mails verwijderen

  • 11 November 2020
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Sinds een paar dagen kan ik de mails niet verwijderen ze komen steeds terug in de prullenbak, heb een Samsung s9,wat kan ik hier aan doen..

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 November 2020, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Komkommer, welkom hier! Bedoel je dat je de prullenbak leegt, maar dat de mails daarna nog steeds in de prullenbak staan? Of komen ze op een later moment terug in de prullenbak? 

Heb je jouw e-mail ook nog op andere apparaten ingesteld? 

Hoi,  ik verwijder de mails en ze komen gelijk weer terug in de prullenbak dit kan ik verschillende keren doen maar steeds komen ze terug... en dit is sinds een update van 10 dagen geleden... heb ik ook op de tablet maar hier lukt t ook niet, heel vervelend, 

Dank je wel voor je reactie... 

Reputatie 7
Badge +30

Wil je eens inloggen op de webmail, en daar de mails verwijderen. Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat. 

Als ze in de webmail ook terugkomen, dan zit er wellicht een regel ingesteld die dit veroorzaakt. Dat kun je via de instellingen van de webmail controleren en aanpassen.

Als het in de webmail wel goed gaat, dan zit het hem in de mailapp. In dat geval raad ik je aan om daar eens je account te verwijderen en opnieuw in te stellen. Als je gebruikt maakt van IMAP heeft dit geen invloed op je mails verder.Â