Meerdere problemen s5 mini

• 8 juli 2015
  • 3 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo,
Ik Heb sinds augustus de s5 mini. Naar een aantal weken begon hij al wel eens vast te lopen maar dacht kijk het nog even aan. In januari deed me camera en het op laden ineens niet meer goed dus Heb hem naar de kpn winkel gebracht met deze klachten. Camera en opladen doet het weer, vast Lopen doet die nog afentoe maar nou gaat die regelmatig uit zich zelf uit en weer aan en ook als ik hem wil gebruiken doet die helemaal niks meer. Beeld is zwart en als je de vergrendelknop ingedrukt houd gebeurt er ook helemaal niks. Moet dan eerst de accu er uit halen en daarna doet hij het weer.
En nou begint hij sinds vandaag ineens rare geluid en te maken op het moment dat je hem gebruikt en soms zelfs als je hem niet gebruikt en gewoon op tafel hebt liggen.

Zodra er een software update is doe ik dat ook dus lijkt me niet dat het daar aan ligt maar wat kan wel het probleem zijn? Wordt er namelijk wel een beetje gek van

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dat is vervelend! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Als je een nieuwe telefoon hebt moet deze gewoon werken!

Wat betreft vergrendelen en ontgrendelen: gebruik je de Facebook app? Zo ja, kan je dit (tijdelijk) verwijderen en kijken of het beter wordt?

Kan je, als je telefoon aan is, de aanknop ingedrukt houden totdat de telefoon uit gaat en weer opstart? Dit is een soort soft-reset waardoor soms fouten in de cache hersteld worden.

Robin
Ik Heb de app er wel opstaan maar gebruik hem eigenlijk bijna niet.
ook de soort soft reset Heb ik al paar keer gedaan maar helpt helaas ook niet
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN. Wat jammer om te lezen dat je problemen hebt met je toestel, dat is nooit leuk! Wat het probleem is durf ik niet te zeggen op afstand, maar het enige dat ik je kan aanraden is, is om langs de winkel te gaan en om je toestel ter reparatie aan te bieden. Vergeet hierbij niet je garantiebewijs mee te nemen. Hopelijk werkt je toestel snel weer goed. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer