Beantwoord

Melding in voicemail app maar geen nieuw bericht

• 24 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Kan iemand mij aangeven waarom er een cijfer1 in logo van Visual Voicemail blijft staan terwijl er geen berichten zijn. En....Hoe krijg ik dit weg?
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 augustus 2018, 16:25

Goedemiddag Zweethondenman, welkom op het Forum!

Wat raar dat je voicemail app deze melding geeft. Ik ben erg benieuwd of het inderdaad verholpen is na het opnieuw opstarten. Anders is het misschien een optie om hem opnieuw te installeren! Verder was ik niet op de hoogte van wat r_k zegt, maar dat zou ook nog kunnen! Kan je in dat geval in de Google Playstore kijken of er een update voor de app is (die update zal ook geïnstalleerd worden als je hem verwijderd / opnieuw installeert).

Mocht dit niet werken dan ontvang ik graag wat meer gegevens. Bijvoorbeeld, welk toestel heb je in gebruik en kan je hier een screenshot van maken en hier plaatsen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
hallo @Zweethondenman
Jammer dat je niet verteld om welke telefoon het gaat.
Ze zijn helaas (of gelukkig?) niet allemaal gelijk.
Maar met de meeste telefoons helpt het wel als je deze even helemaal uitzet.
Dus niet op standby, maar echt helemaal uit.
Reputatie 4
Badge +3
Kan iemand mij aangeven waarom er een cijfer1 in logo van Visual Voicemail blijft staan terwijl er geen berichten zijn. En....Hoe krijg ik dit weg?

Bij Android toestellen met recente software geeft dat cijfer tegenwoordig ook aan dat er voor die toepassing een update is.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Zweethondenman, welkom op het Forum!

Wat raar dat je voicemail app deze melding geeft. Ik ben erg benieuwd of het inderdaad verholpen is na het opnieuw opstarten. Anders is het misschien een optie om hem opnieuw te installeren! Verder was ik niet op de hoogte van wat r_k zegt, maar dat zou ook nog kunnen! Kan je in dat geval in de Google Playstore kijken of er een update voor de app is (die update zal ook geïnstalleerd worden als je hem verwijderd / opnieuw installeert).

Mocht dit niet werken dan ontvang ik graag wat meer gegevens. Bijvoorbeeld, welk toestel heb je in gebruik en kan je hier een screenshot van maken en hier plaatsen?
Reputatie 7
Badge +21
@Zweethondenman, ik heb geen reactie meer ontvangen. Ervaar je dit probleem nog steeds, of is het opgelost met het opnieuw installeren / nakijken van updates?

Reageer