Beantwoord

Melding nieuwe voicemail?

• 29 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik mis in de voicemailApp de melding dat er nieuwe voicemails binnen zijn. Bij andere apps verschijn er een nummer van het aantal nieuwe berichten, heel handig. Nu moet ik steeds de app eerst openen om te zien of er iets binnengekomen is. Kan dat verbeterd worden?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 30 oktober 2018, 10:40

Hallo @CeVePe, welkom! Ik heb het net even bij mezelf getest en ik krijg gewoon een melding linksboven dat ik een voicemail bericht in de app hebt. Wat voor toestel heb jij? Wil je sowieso eens in je telefoon bij 'instellingen' en 'apps' kijken of je de meldingen wel aan hebt staan?

Als laatst ben ik benieuwd wat je bedoelt bij: bij andere apps verschijnt een nummer van het aantal nieuwe berichten. Bedoel je dan gewoon bijvoorbeeld bij WhatsApp o.i.d.? Of bedoel je iets anders?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @CeVePe, welkom! Ik heb het net even bij mezelf getest en ik krijg gewoon een melding linksboven dat ik een voicemail bericht in de app hebt. Wat voor toestel heb jij? Wil je sowieso eens in je telefoon bij 'instellingen' en 'apps' kijken of je de meldingen wel aan hebt staan?

Als laatst ben ik benieuwd wat je bedoelt bij: bij andere apps verschijnt een nummer van het aantal nieuwe berichten. Bedoel je dan gewoon bijvoorbeeld bij WhatsApp o.i.d.? Of bedoel je iets anders?
Ik mis in de app de melding dat er nieuwe voicemails zijn. Bij andere apps zie je meteen in het icoontje een nummer met het aantal nieuwe berichten. Bij de voicemialApp niet, die moet ik eerst openen. Kan dat beter?
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
Hay CeVePe, ik heb je nieuwe topic hier samengevoegd. Ik zie dat Marcia jou al helpt je vraag te beantwoorden. Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust!
Hallo Marcia,
Ik heb een Samsung S7 en ik heb op mijn beeldscherm o.a. icoontjes voor telefoon, e-mail, berichten, en whatsApp en indie icoontjes verschijnt rechtesboven, in een klein oranje bolletje, een nummer waaraan ik in een oogopslag zie hoeveel nieuwe berichten er via die media zijn binnengekomen. Alleen het icoontje van die voicemailApp doet dat niet, daar die moet ik eerst openen om te zien of er wat binnen is.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je toelichting! Heb je nog onder instellingen, apps gekeken of alle meldingen etc. onder de Voicemail app wel aan staan? Kan je daar eens een screenshot van plaatsen?
Ja, bij instellingen staat alles goed, meldingen toestaan staat gewoon op aan
Reputatie 7
Badge +28
Staat bij 'Categorieën' het 'nieuw voicemailbericht' ook aangevinkt? Daarnaast ben ik nog even benieuwd of er wel een dataverbinding is op het moment dat de voicemail daadwerkelijk binnenkomt. Stel de voicemail komt binnen en jij hebt op dat moment geen mobiel internet of wifi aan, komt er geen notificatie. Ook niet als je daarna verbindt met het internet.

Reageer