Beantwoord

Melding voorwaardelijk doorsturen van oproepen ingeschakeld

• 11 november 2017
  • 7 reacties
  • 9577 keer bekeken

Wat betekent dat?? En moet ik dit veranderen?
Melding voorwaardelijk doorsturen van oproepen ingeschakeld
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 november 2017, 13:57

Dag Karin 63 en van harte welkom op het Forum. Dat betekent dat inkomende gesprekken automatisch kunt laten doorzetten naar een andere telefoon. Dit noem je doorschakelen. Dat regel je via een instelling op je mobiele telefoon. Je kunt hier je telefoon opzoeken en aan de hand daarvan de instellingen wijzigen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Karin 63 en van harte welkom op het Forum. Dat betekent dat inkomende gesprekken automatisch kunt laten doorzetten naar een andere telefoon. Dit noem je doorschakelen. Dat regel je via een instelling op je mobiele telefoon. Je kunt hier je telefoon opzoeken en aan de hand daarvan de instellingen wijzigen.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Karin. Ik heb geen reactie meer gezien op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat alles je inmiddels duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, stel ze dan gerust!
Mijn dochter heeft een oude Samsung GT-E1190 met een prepaid kaartje van KPN. Opeens krijgt zij de melding Voorwaardelijk doorschakelen ingeschakeld als ze een nummer wil bellen; daarna wordt de verbinding verbroken. Ik heb het hele menu van dit telefoontje doorgelopen maar kon het nergens uitschakelen via de instellingen. Wie weet de oplossing?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Godfried2652, welkom op het forum! Lastige situatie! Wordt in het display van haar toestel ook het doorschakelfunctie pictogram weergegeven? Door ##002# en dan de beltoets te toetsen kun je alle doorschakelingen opheffen. Als dit geen soelaas biedt ben ik benieuwd of het probleem zich ook voordoet als je haar simkaart in een ander toestel doet. Als dit het geval is ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht ! Ik kijk dan of ik de doorschakeling in ons systeem ongedaan kan maken.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Godfried2652, ik heb nog niet weer van je gehoord. Heb je het probleem inmiddels kunnen verhelpen? Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen hoor ik dat graag!
Ik kreeg ook steeds de melding : "Voorwaardelijk doorschakelen ingeschakeld" als ik belde en dan werd de verbinding verbroken.
##002# hielp ook niet.

Tot dat ik mijn mij realiseerde dat ik geen beltegoed meer had. Opgewaardeerd. En ik kan weer bellen.

MAAR de melding blijft verschijnen. Geen last van verder en wel bellen dus niet erg.

Wat ik wel vreemd vind is dat je "vroeger" toch een melding kreeg als je belde en je beltegoed op was?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Marie77, wat storend dat je deze melding blijft houden! Zou je de simkaart eens in een ander toestel kunnen testen? Daarmee sluiten we uit of het een instelling op het toestel is of dat de oorzaak in de simkaart zit. Top dat je inmiddels wel weer kunt bellen na het opwaarderen. Je hoort nog steeds een SMS te ontvangen wanneer je beltegoed op is. Je kunt natuurlijk ook je beltegoed controleren door te bellen naar *101# of door de MijnKPN app te gebruiken.

Reageer