Beantwoord

Meldingen telefoon

  • 1 January 2020
  • 4 reacties
  • 301 keer bekeken

Hoi, 

 

Ik zit met het volgende enige tijd geleden heb ik functies uit zitten proberen op mijn samsung S9 en nu krijg ik nou elke sms bericht, whatsap bericht de volgende pop up meldingen binnen. Dit ligt niet aan whatsapp. Want mijn whatsap pop up meldingen staan uit. Waarschijnlijk ligt het ergens aan mijn instellingen. Hoe kom ik hier vanaf. Zie afbeelding. Die pop up meldingen ontvang ik en mijn scherm brand na elke melding blauw aan de zijkant

 

icon

Beste antwoord door RBxx 1 January 2020, 11:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sarahbs, dat zijn toch leuke en handige(?) functies. :wink:. Maar je kan er vanaf. 

De gekleurde rand heet “Edge lighting”. De pop-up is een van de effecten.

Via  ⚙️ InstellingenDisplay Edge screen kan je dit aanpassen (andere kleur/effect) of uitzetten.

De statusbalk kan je ook aanpassen.

Via ⚙️ Instellingen Meldingen Statusbalk kan je instellen of je (en hoeveel) meldingen je krijgt.

Succes!

Edge lichting is gelukt. Wat is precies de functie  van de status balk?  En het aantal meldingen?

Reputatie 7
Badge +21

Dat is mooi @Sarahbs, met het uitzetten van edge lighting ben je ook van de pop-ups af (als het goed is).

Met de instellingen van statusbalk kan je bepalen of je (en hoeveel) icoontjes wil zien linksboven in de statusbalk bij meldingen van apps. Maar dat speelt voor jouw probleem nu niet, denk ik.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Sarahbs, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik het goed begrijp is jouw probleem al opgelost door het antwoord van Ruud, klopt dat? :slight_smile:  

Want dan heb ik niks meer toe te voegen, behalve dat als je nog meer vragen hebt (nu of in de toekomst) we je graag terugzien op het Forum! :blush:

Reageer