Beantwoord

mijn samsung galaxy A3 2016 wil niet meer aan

• 22 januari 2017
  • 4 reacties
  • 2980 keer bekeken

ik heb sinds juni een samsung galaxy A3 2016 gekregen, en in juli ging mijn abonnement bij jullie in. Maar mijn telefoon ging sinds zaterdagavond steeds slechter opladen, ik heb verschillende opladers gebruikt maar niks werkte. uiteindelijk viel de telefoon uit, en heb ik hem de hele nacht aan de oplader gehouden, maar nu wil hij niet meer aan. hulp?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Paul_ 23 januari 2017, 10:57

Hoi Suzanne, welkom op het forum. Wat balen dat je telefoon niet meer aan wil. Aangezien je meerdere opladers hebt getest moet het wel aan het toestel liggen. Kan je controleren of er wellicht stofjes in de aansluiting zit? Dat heb ik een keer gehad en ik hoor het wel vaker. Het probleem kan ook in de software zitten. Dan kan je het beste de Samsung resetten. Vergeet dan niet eerst een back-up te maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Suzanne, welkom op het forum. Wat balen dat je telefoon niet meer aan wil. Aangezien je meerdere opladers hebt getest moet het wel aan het toestel liggen. Kan je controleren of er wellicht stofjes in de aansluiting zit? Dat heb ik een keer gehad en ik hoor het wel vaker. Het probleem kan ook in de software zitten. Dan kan je het beste de Samsung resetten. Vergeet dan niet eerst een back-up te maken.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Suzanne. Is het inmiddels gelukt? Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dit is al de tweede keer. De vorige keer ging hij uiteindelijk na 3 dagen nog weer aan. Nu na 4 dagen gebeurd er nog steeds niks. De telefoon viel uit, wil niet meer opladen en geeft geen enkele reactie meer...
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Lisette., welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat jij dit probleem ook ervaart. Heb je net zoals @suzanne kleiman in dit topic ook een andere oplader geprobeerd, en de tips die mijn collega Paul gaf gevolgd? Als dit geen onverhoopt soelaas heeft geboden raad ik je aan je telefoon ter reparatie aan te bieden!

Reageer