mijn samsung galaxy A3 wil niet meer aan

• 9 juli 2015
  • 21 reacties
  • 37842 keer bekeken

Ik heb mijn Samsung Galaxy A3 net een maand en opeens wil hij niet meer aan.

Ik heb hem heel erg lang aan de lader laten liggen maar als ik op het aan knopje druk gebeurt er helemaal niks.

Toen hij het nog deed had ik hem op de externe spaarstand gezet zodat hij langzamer uit viel.

maar toen hij helemaal was uitgevallen en ik hem weer probeerde aan te zetten gebeurde er helemaal niks.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, dit is het KPN forum hè? Het forum van Telfort vind je hier: https://forum.telfort.nl

Of het gratis is, is logischerwijs afhankelijk van of het onder de garantie valt. Of het daar onder valt is afhankelijk van of Telfort/Samsung kan aantonen of het jouw schuld is of niet. De telefoon is niet ouder dan 6 maanden en daarom moet de verkoper bewijzen dat het jouw schuld is. Meer informatie hierover kan je op internet vinden.
Reputatie 7
Badge +28
Wat naar Daphne 😞 Je mag verwachten dat een toestel langer meegaat. Heb je de tips in het topic dat Koen linkt ook geprobeerd? Als dat ook niet werkt ben ik bang dat de KPN winkel de volgende stap is. Ik hoop dat het snel is opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Lisann, dit klinkt in ieder geval niet al te best. Of het toestel is overleden durf ik zo niet in te schatten. Ik denk dat je deze het best mee kunt nemen naar een KPN winkel in de buurt. Hopelijk krijgen zij het toestel aan de praat, anders kan het toestel opgestuurd worden ter reparatie. Ik hoop dat je er snel uitkomt!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Suzanna69, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je na deze ervaring en vervolgens lezen van mensen met dezelfde ervaring op het forum niet zo enthousiast meer bent over dit specifieke model van Samsung. In dit topic vind je een aantal tips die je hopelijk kunnen helpen het op te lossen. Als dat onverhoopt niet het geval is raad ik je aan met het toestel terug te gaan naar de KPN winkel!
Reputatie 7
Badge +28
Dan kan ik je daar vast bij helpen, @terpie20! Goed dat je ons forum hebt gevonden. Reageer je op mijn privébericht ? Ik ga voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht, zag ik. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog hulp nodig hebt, geef gerust een gil!
Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Welkom op het forum van KPN. Dat is heel rot, want als je toestel niks meer doet, dan is de kans heel groot dat er een defect is. Je kunt met je toestel en garantiebon naar de winkel toe. Hier kunnen ze je toestel testen en indien nodig ter reparatie aanbieden. Maak hiervoor wel even een back-up van je bestanden en je kunt het beste je geheugenkaartje even verwijderen. Hopelijk kunnen ze je in de winkel direct helpen! 

Met hartelijke groet,

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Miran, welkom op het KPN Forum. Wat rot dat je toestel kuren vertoont!
Je kunt het beste informeren bij Telfort, als dat je provider is. Het forum van Telfort vind je via de link van Robin!

@RobinFlikkema; bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Peter, welkom hier! Het is wat druk op het forum, daarom duurt het wat langer voor je van ons een reactie krijgt. Je geeft aan wel een garantiebewijs te hebben. Staat daar de aankoopdatum ook op vermeld? Verder kijk ik graag of ik je kan voorzien van kopie documenten. Reageer daarvoor op mijn privébericht 🙂
Reputatie 7
Dit komt niet van mij maar van deze bron :

Probeer even de aan/uitknop + volume omhoog tegelijk ingdrukt te houden terwijl hij in de lader zit.
als hij opstart ga je met de volumetoetsen naar "reboot" en druk je op de aan/uitknop.

Ik dacht dat die manier alleen voor de Samsung S Systemen waren.

Dank

Reputatie 7
Badge +22
Ha Mijs, welkom op het forum! Wat balen dat je telefoon niet meer aangaat 😞 In het topic waar Koen naar linkt, wordt de volgende tip gegeven:

Het probleem kan ook in de software zitten. Dan kan je het beste de Samsung resetten. Vergeet dan niet eerst een back-up te maken.

Laat je me weten of dit je probleem oplost?
En wat als je de garantie bon niet meer hebt? ik heb namelijk hetzelfde probleem en heb mijn telefoon ook nog maar net een maandje, maar ik ben de garantie bon dus kwijtgeraakt.
Ik heb mijn Samsung galant A3 2016 al sinds september ik heb er veel plezier mee gehad tot nu dan hij is 3uur geleden uitgevallen zonder reden er zat 20% in en ik was gewoon op YouTube terwijl hij aan het laden was ik heb elke mogelijkheid geprobeerd wat hier in de reacties staan maar niks helpt volgens mij is de batterij dood maar ik had een vraag als je bij Telfort je telefoon met bon en alles brengt kunnen ze dat dan gratis maken wand we hebben het nu niet zo heel breed om ook nog de telefoon te laten repareren
2 weken geleden een advies gevraagd bij een medewerker in de KPN winkel voor mijn nieuwe abonnement met telefoon. Omdat ik een Samsung mini had werd me geadviseerd voor de A3 van 2017 te gaan. Echter ben ik hem zojuist op aan het laden en ineens doet de telefoon helemaal niets meer. Had ik geweten dat dit een probleem was bij deze telefoon had ik deze niet genomen. Zonde van het geld wat hij nog gaat kosten omdat het abonnement nog in moet gaan. Ik ga uit van de expertise van de medewerkers dat die goed advies geven.
Goedeavond ik begrijp dat jet vaker voorkomt 😞 hier ook. Batterij was vol. Gaat uit en doet niks meer! Niet tof. Heb maandag pas gelegenheid om langs kpn te gaan ermee. Zwaar teleurgesteld.
Hallo
Ik heb nu 2.5 week een Samsung a3 2017
En is tijdens het bellen uitgevallen terwijl het net van de lader kwam. Het gaat nu ook niet meer aan wat kan ik doen? (Behalve door de ruit naar buiten gooien)
iemand tips?:?
Mvg mijs
Dan kan ik je daar vast bij helpen, @terpie20! Goed dat je ons forum hebt gevonden. Reageer je op mijn privébericht ? Ik ga voor je aan de slag.
Hoi Marcia,
Mijn Samsung A3 werkt ook niet meer en alle tips en tricks geprobeerd.
Ik heb wel een garantiebewijs maar geen aankoopbon. wil je me daarbij helpen?

alvast bedankt
Peter

Admin: dubbele bericht verwijderd
Beste mensen,

krijg ik wel een reactie vandaag?

alvast bedankt,
Peter
Dit komt niet van mij maar van deze bron :

Probeer even de aan/uitknop + volume omhoog tegelijk ingdrukt te houden terwijl hij in de lader zit.
als hij opstart ga je met de volumetoetsen naar "reboot" en druk je op de aan/uitknop.

Bedankt voor de tip. Bij mij deed hij het weer na het indrukken van de aan/uit knop en geluid omlaag (5 sec.). Daarna verifiëren en werkt het weer als vanouds.
Ik heb mijn Samsung Galaxy A3 2016 nu 'n jaar, en ik heb al veel problemen doorstaan; Telefoon ''leeg laden'' Zomaar uitvallen, maar nu was mijn telefoon super heet, hij lag aan de lader, maar gaan nu niet meer aan. Aan+uit knop al geprobeert, is mijn telefoon overleden, of is er nog een andere oplossing
mvg, Lisann

Reageer