Beantwoord

Mijn telefoon gaat direct over naar ingesprekstoon

  • 27 April 2020
  • 5 reacties
  • 640 keer bekeken

Als ik gebeld wordt gaat mijn Samsung S9 of over naar voicemail of over naar in gesprek. Weet iemand hoe dit te verhelpen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2020, 16:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Saskia de Ruiter 

Door de voicemail uit te zetten. 

Dat kun je als volgt doen:

Kies nummer 12339 en druk op de beltoets. Na enige seconden krijg je een melding dat ie "binnen enkele minuten" uitgezet wordt. 
Als dan iemand je belt gaat je telefoon maximaal 80 seconden over om het gesprek aan te nemen.

Zie ook: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/voicemail.htm

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Saskia de Ruiter. Van harte welkom hier. Dat is wel lastig. Ik zie dat @Noordzee al een uitstekende tip geeft. Het lijkt me een goede eerste stap om je voicemailinstellingen te controleren. Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik ook je netwerkinstellingen checken.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Saskia de Ruiter 

Door de voicemail uit te zetten. 

Dat kun je als volgt doen:

Kies nummer 12339 en druk op de beltoets. Na enige seconden krijg je een melding dat ie "binnen enkele minuten" uitgezet wordt. 
Als dan iemand je belt gaat je telefoon maximaal 80 seconden over om het gesprek aan te nemen.

Zie ook: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/voicemail.htm

 

@Saskia de Ruiter 

Staat jouw voicemail nu uit? Kunnen mensen jou nu wel telefonisch bereiken? 

Zou je anders je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 

Reputatie 7
Badge +16

Dit mag mogelijk flauw klinken, maar heb je “Do not disturb” aanstaan? Dan slaat ie namelijk direct over. 

 

Om dit op te lossen moet je twee keer van boven naar beneden swipen tot je in het onderstaande menu komt en de aangegeven optie uitzetten: 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Saskia de Ruiter. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer