Beantwoord

Mijn telefoon is nat geworden

  • 26 July 2019
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

Mijn telefoon is nat geworden en nu heb ik zacht tot geen geluid meer. Hij heeft al in de rijst gelegen, maar het heeft geen effect.
icon

Beste antwoord door Janetjee 29 July 2019, 22:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Janetjee , heb je de telefoon uit de hoes gehaald, de achterklep eraf en de batterij er uit en dan afgedept met keukenpapier en daarna in de rijst gelegd voor minimaal 24 uur?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Janetjee, welkom hier.

Oeii, ik heb zo snel geen andere idee over wat je nog mee zult doen. Extra naar ook omdat dit niet onder de garantie valt, je kunt nog kijken of dit eventueel onder een verzekering valt die je hebt en anders uiteraard laten repareren bij een telefoonzaak of via ons.
Hallo @Janetjee , heb je de telefoon uit de hoes gehaald, de achterklep eraf en de batterij er uit en dan afgedept met keukenpapier en daarna in de rijst gelegd voor minimaal 24 uur?
Sorry voor late reactie maar hij doet het al weer zoals het hoort heb hem nog ff een uurtje in de rijst gelegd.
Ik verwacht, denk, dat het bekend is maar toch vermeld ik het even. @Jan-D veel Android telefoons hebben net als de IPhone een vaste batterij, vaste achterkant.
In het verleden kon je eenvoudig de batterij vervangen, dit is niet meer zo.
Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Janetjee , heb je de telefoon uit de hoes gehaald, de achterklep eraf en de batterij er uit en dan afgedept met keukenpapier en daarna in de rijst gelegd voor minimaal 24 uur?Sorry voor late reactie maar hij doet het al weer zoals het hoort heb hem nog ff een uurtje in de rijst gelegd.


Gelukkig!