Beantwoord

Mijn toestel schakelt door naar voicemail na twee keer over gaan

  • 6 April 2020
  • 4 reacties
  • 3130 keer bekeken

Bij mijn mobiel S9 wordt de voicemail na twee ringen ingeschakeld en dat is te snel. Is dit instelbaar na 5 ringen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 8 April 2020, 19:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Buffie. Van harte welkom hier. Dat is bijzonder. Bij mobiel kan je niet instellen na hoe hoeveel keer overgaan het toestel naar voicemail wordt doorgeschakeld. Je kan standaard tot maximaal 20 seconden het gesprek over laten gaan als je de voicemail aan hebt. Daarna schakelt het inkomende gesprek over naar je voicemail. Wil je eens een andere ringtone proberen? Ik verwacht dat dat verschil gaat maken.

Misschien dat je je telefoon 2 x hoort overgaan, zal m.i. inderdaad de ringtone zijn. Maar de vaste tijd is na 20 seconden, dat is helaas niet te veranderen bij mobiel. Zelf heb ik daarom al jaren de voicemail helemaal uitstaan. Mijn standpunt is als iemand belt wil ie me spreken. Iets doorgeven als ‘ik kom later’ kan evt. via sms als ze me niet te pakken krijgen. Daar is geen voicemail voor nodig.

Zelf vind ik het krijgen van voicemails / antwoordapparaten bloedirritant. Want ja, ik bel iemand omdat ik hem/haar wil spreken.

Voicemail uitzetten ‘bel’ 12339. Dan gaat de telefoon ongeveer 80 seconden over.

Reputatie 6
Badge +9

Bedankt voor je aanvulling, @PeterG:thumbsup_tone1:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Buffie. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je toch nog ergens vragen over hebt, lees ik het graag.

Reageer