Beantwoord

misplaatst gps

  • 15 July 2020
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

beste kpn.

Wij zijn onlangs verhuisd. Hoe kan het zo zijn dat als ik op de wifi zit in mijn nieuwe huis hij de gps (het blauwe bolletje) precies plaatst op mijn oude woning...

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 July 2020, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gps van wat? Welke app?

whatsapp locatie delen en google maps op een samsung galaxy a71

Reputatie 7
Badge +20

Hi @martijn304, blijkbaar heeft je toestel nog niet helemaal door dat je verhuist bent :wink:

Zou je je toestel eens willen uitzetten, even tot 10 tellen en hem daarna weer op laten starten? Ben benieuwd of hij hem daarna wel goed oppakt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:

Hij doet het nog steeds. ieder keer als maps open of wel locatievoorzienende app dan ook springt het blauwe bolletje heen en weer tussen mijn oude adres en huidige locatie. 

Reputatie 7
Badge +24

KPN kan daar in ieder geval helemaal niets aan doen. Die stuurt geen gps coördinaten mee met de verbinding ofzo. In sommige apps staat misschien uw oude adres nog ingesteld als thuis locatie. Of de app gebruikt de naam van uw wifi netwerk om op basis daarvan te concluderen dat u thuis bent. En thuis is dan dus nog uw oude adres. Let erop dat de apps toegang hebben tot gps. Mogelijk even de app verwijderen en opnieuw installeren. Of cache legen / gegevens wissen.