Beantwoord

Missende trilling Samsung A50 bij inkomende oproepen

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 854 keer bekeken

Ik heb sinds kort ook de A50 tot mijn beschikking.
Wat ik vervelend vind is dat de telefoon in trilstand niet trilt bij inkomende oproepen. Dit kan ik niet aan of uit zetten helaas. Heeft iedereen dit, of is er een oplossing dat ik dit wel voor elkaar krijg?
Zet ik overigens telefoon in geluidstand, dan trilt de telefoon wel bij inkomende oproepen.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Lukas_ 9 August 2019, 22:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb sinds kort ook de A50 tot mijn beschikking.
Wat ik vervelend vind is dat de telefoon in trilstand niet trilt bij inkomende oproepen. Dit kan ik niet aan of uit zetten helaas. Heeft iedereen dit, of is er een oplossing dat ik dit wel voor elkaar krijg?
Zet ik overigens telefoon in geluidstand, dan trilt de telefoon wel bij inkomende oproepen.

Bij mij werkt het wel, heb je het wel echt zo staan net als mij want als je drukt op trillen nu weer dan gaat ie weer naar de stil functie als je hem zo hebt staan hoort het te werken ^ (Ik heb ook een A50)

Ik heb sinds kort ook de A50 tot mijn beschikking.
Wat ik vervelend vind is dat de telefoon in trilstand niet trilt bij inkomende oproepen. Dit kan ik niet aan of uit zetten helaas. Heeft iedereen dit, of is er een oplossing dat ik dit wel voor elkaar krijg?
Zet ik overigens telefoon in geluidstand, dan trilt de telefoon wel bij inkomende oproepen.
Bij mij werkt het wel, heb je het wel echt zo staan net als mij want als je drukt op trillen nu weer dan gaat ie weer naar de stil functie als je hem zo hebt staan hoort het te werken ^ (Ik heb ook een A50)

Dat had ik maar trilde eerst echt niet. Heb wat instellingen aangepast en nu doet hij het. Bedankt voor je reactie in iedergeval.
Reputatie 4
Badge +4


Ik heb sinds kort ook de A50 tot mijn beschikking.
Wat ik vervelend vind is dat de telefoon in trilstand niet trilt bij inkomende oproepen. Dit kan ik niet aan of uit zetten helaas. Heeft iedereen dit, of is er een oplossing dat ik dit wel voor elkaar krijg?
Zet ik overigens telefoon in geluidstand, dan trilt de telefoon wel bij inkomende oproepen.
Bij mij werkt het wel, heb je het wel echt zo staan net als mij want als je drukt op trillen nu weer dan gaat ie weer naar de stil functie als je hem zo hebt staan hoort het te werken ^ (Ik heb ook een A50)
Dat had ik maar trilde eerst echt niet. Heb wat instellingen aangepast en nu doet hij het. Bedankt voor je reactie in iedergeval.

Had niet verder gelezen dan mn neus lang is 🙂 iniedergeval voor als er nog iemand is die problemen met de trilfunctie heeft, bij deze.
Reputatie 7
Badge +21
@Monique84, fijn om te lezen dat het inmiddels al is opgelost! Altijd goed de instellingen nagaan, ook al zijn het er inmiddels heel veel 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer