Mobiel GalaxyS3 mini

  • 8 februari 2014
  • 2 reacties
  • 2413 keer bekeken

Mijn mobiel in december aangeschaft tot 5 x retour voor reparatie.

Weer kapot en niet netjes behandeld bij KPN winkel.

Tijdens laatste reparatie zeggen dat ze de mobiel niet kunnen traceren als ik vraag of ze weten wanneer hij klaar kan zijn en 3 uur later krijg je een berichtje dat hij in de winkel licht. Als ik dit meld reageren ze heel agressief naar mij toe en zeggen me dat ik niet weet hoe het werkt.

Hoe nu verder?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste AnjaDeVos,

Spijtig om te lezen dat je de reacties van de collega's in de winkel als agressief hebt ervaren.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit gevoel afgegeven wordt naar de klanten.

Kun je me aangeven in welke KPN winkel je bent geweest?

Ook is het natuurlijk bijzonder vervelend dat je toestel zo vaak opgestuurd moet worden voor de reparatie.

Is het defect nu verholpen?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 7
Badge +3
Beste AnjadeVos,

We hebben geen verdere berichten van je ontvangen en daarmee sluit ik dit topic voor nu af.

Heb je wederom een vraag zien we je uiteraard graag terug op het Forum.

Met groet,

Cornelis

Reageer