Beantwoord

Mobiel na 2 maanden kapot, geen bon wel afschrift.

  • 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb op 1 april een samsung A3 gekocht bij de KPN winkel in Sneek. Afgelopen week ging hij plotseling niet meer aan, opladen of simkaart eruit halen etc. heeft geen zin. Het beeld blijft zwart en hij reageert nergens op.
Nu is mijn tas, inclusief bonnetje, al een maand eerder gestolen. Ik heb gelukkig wel de bankrekeningafschrift.
IK was zonet in de winkel en ze gaven aan dat ze niks meer voor mij konden betekenen.

Nu vind ik volgend stuk via de consuWijzer:
"Wilt u teruggaan naar de winkel omdat het gekochte product ondeugdelijk is? En hebt u de bon niet meer? Dan kunt u misschien op andere manieren bewijzen dat u dit product gekocht hebt bij deze winkel. Misschien hebt u gepind, of via internet betaald. Dan kunt u uw bankafschrift als bewijs gebruiken, wanneer daaruit blijkt wat u hebt gekocht, en op welke datum u de aankoop hebt gedaan."

Dus ik vind het antwoord 'ik kan niks meer voor je betekenen' tekort schieten. Ik hoor graag van jullie welke mogelijkheiden er zijn?

Met vriendelijke groeten,
Marit
icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 juni 2017, 11:12

Welkom op ons forum, @marit1993. Interessante vraag! Robin zegt het al: als we zien dat het toestel van ons vandaan komt, zou dat voor zover ik weet, voldoende moeten zijn. Maar op de afschrift staat vaak niet het imei nummer van het toestel, dan kan een probleem zijn. Heb je nog wel het contract? Dat i.c.m. de afschrift lijkt mij voldoende, maar ik spreek dan voor mezelf. Je kunt met die papieren eens teruggaan naar de winkel. Als het wat verder is, laat het me dan even weten. Dan neem ik contact op met hen en overleg ik wat de mogelijkheden zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Die mensen in de winkel zitten vziw verkeerd. Zolang jij kan aantonen dat het apparaat bij KPN weg komt moeten ze je gewoon helpen.

Ik weet niet hoever weg het is, anders zou ik nogmaals heen gaan. Als het relatief ver weg is zou ik even wachten dan reageert een WebCare specialist!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op ons forum, @marit1993. Interessante vraag! Robin zegt het al: als we zien dat het toestel van ons vandaan komt, zou dat voor zover ik weet, voldoende moeten zijn. Maar op de afschrift staat vaak niet het imei nummer van het toestel, dan kan een probleem zijn. Heb je nog wel het contract? Dat i.c.m. de afschrift lijkt mij voldoende, maar ik spreek dan voor mezelf. Je kunt met die papieren eens teruggaan naar de winkel. Als het wat verder is, laat het me dan even weten. Dan neem ik contact op met hen en overleg ik wat de mogelijkheden zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Ha Marit, ben je nog naar de winkel geweest? Als je nog iets van me nodig hebt, weet je het forum te vinden!

Reageer