Beantwoord

Motorola G8 problemen met bellen, raar geluid na een halve minuut.

  • 13 July 2021
  • 6 reacties
  • 236 keer bekeken

Badge

Sinds vorige week heb ik problemen met mijn Motorola G 8 telefoon als ik gebeld word. Na ongeveer een halve minuut hoor ik een raar geluid en niet degene met wie ik aan de lijn ben. De andere partij hoort mij nog wel maar ik hoor helemaal niets. Dus ik druk de verbinding maar weg.

Is dit een telefoon probleem of iets met de simkaart of zo?

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.

 

Mvrgr,

Geert

icon

Beste antwoord door GeertTerpstra4 22 July 2021, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Geert, 
Ik heb dit probleem nog niet echt eerder voorbij zien komen maar vermoed dat het iets met het toestel is. Is dit bij alle gesprekken of soms? 
Wat gebeurt er als je je toestel op de speaker zet? Of met oordopjes in?
 

Badge

Hoi Thomas,

 

Ik heb het nog niet met oortjes geprobeerd. Maar weet ook niet of dat iets uitmaakt. De verbinding begint ineens te kraken en is dan weg. 

Zal het wel gaan proberen.

Reputatie 7
Badge +20

ik ben benieuwd! Houd ons vooral op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +20

@GeertTerpstra4 heb je het de afgelopen week nog kunnen testen?

Badge

Ja ik heb het diverse keren geprobeerd. Maar alles zonder resultaat. Omdat ik in principe altijd bereikbaar moet zijn , heb ik maar een andere mobiele telefoon gekocht. En daar kan ik wel gewoon mee bellen of gebeld worden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat kan ik me ook wel voorstellen. Bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval!