Beantwoord

naamweergave in whatsapp

• 28 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 1937 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon, een Samsung Galaxy A5. In mijn whatsappgroepen heb ik nu het volgende probleem. Mensen die niet in mijn contacten zitten, maar wel in de whatsappgroep, worden ineens alleen weergegeven door nummers en niet door namen (meestal zag je het telefoonnummer en aan het eind van de regel een naam). Dit is bloedirritant, omdat je nu niet weet wie er appt. Het is geen doen om alle mensen uit alle groepen in je contacten te hebben. Heb ik ergens iets verkeerd ingesteld? Wie kan mij helpen? Ik ben al een dag op zoek naar het goede antwoord.
Heel erg bedankt!
Zinedine
icon

Beste antwoord door Erik_ 31 oktober 2017, 16:38

Hoi Zinedine, welkom op het forum! Of je in Whatsapp een naam ziet hangt af van of desbetreffende persoon zelf in de instellingen van Whatsapp een naam heeft ingevuld. Als dat niet zo is, dan zie je alleen het nummer. Daar kun jij verder zelf niets aan doen. Behalve inderdaad alle groepsleden in je contacten opnemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Zinedine, welkom op het forum! Of je in Whatsapp een naam ziet hangt af van of desbetreffende persoon zelf in de instellingen van Whatsapp een naam heeft ingevuld. Als dat niet zo is, dan zie je alleen het nummer. Daar kun jij verder zelf niets aan doen. Behalve inderdaad alle groepsleden in je contacten opnemen.

Reageer