Beantwoord

Netwerk buitenland

Met mijn samsung galaxy grand prime en kpn abonnement krijg ik op geen enkele manier een netwerk verbinding in het buitenland. Wie weet raad? En natuurlijk staat roaming aan.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 30 december 2018, 13:14

Bedankt! Ik zie niets vreemds en ook geen blokkades. Je hebt je toestel al wel eens uit en aan gezet? Er zijn eigenlijk twee opties nu. De eerste is dat ik regel dat mijn collega morgen naar onze technische dienst bellen. De kans is dan aanwezig dat we gaan papegaaien, als er vragen aan je zijn. En dat kan even duren, omdat dit geen chat is natuurlijk 😉. De tweede optie is dat je zelf even contact met ze opneemt. Dat kan tussen 8 en 18 uur. Je kunt dan bellen met een andere telefoon naar +31612001200 en zo kom je dan bij onze technische dienst terecht. Wil je me laten weten welke optie je voorkeur naar uit gaat?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Dalmaijer, welkom! Wat vervelend dit 😞. Heb je al geprobeerd om handmatig een ander netwerk te zoeken? Ook ben ik benieuwd of je 4G al eens uitgeschakeld hebt. Welke melding krijg je? En ik welk land bevind je je? Wil je als laatst je 06-nummer invullen op je forumprofiel? Dan help ik je verder.
Dag Marcia, ik heb geprobeerd handmatig een netwerk te zoeken en ook 4g uitgeschakeld. Wij zijn in Frankrijk. Bij handmatig zoeken blijft de gsm draaien. Krijg geen melding. Kan niet bellen of appen. Via gsm van vriendin dit bericht. Heb nr. in profiel gezet. Ook tijdens vorige buitenlandbezoeken hetzelfde probleem. Gr. Petra
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt! Ik zie niets vreemds en ook geen blokkades. Je hebt je toestel al wel eens uit en aan gezet? Er zijn eigenlijk twee opties nu. De eerste is dat ik regel dat mijn collega morgen naar onze technische dienst bellen. De kans is dan aanwezig dat we gaan papegaaien, als er vragen aan je zijn. En dat kan even duren, omdat dit geen chat is natuurlijk 😉. De tweede optie is dat je zelf even contact met ze opneemt. Dat kan tussen 8 en 18 uur. Je kunt dan bellen met een andere telefoon naar +31612001200 en zo kom je dan bij onze technische dienst terecht. Wil je me laten weten welke optie je voorkeur naar uit gaat?

Reageer