Beantwoord

Netwerktijd

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn netwerktijd loopt sinds vandaag op de ingestelde Midden_Europese Standdaardtijd (GMT+01:00) 3 uur en 41 minuten voor 19:00h = 22:41h.

Daarnaast is de dag ineens 28 nov. 2018 terwijl het 17 december 2018 zou moeten zijn.

Help?!?!
icon

Beste antwoord door Jcson 18 december 2018, 21:26

Dag Alex,

Toestel is een LG G4, maar....

het probleem is vanzelf weer overgegaan.

Het lag zeker niet aan de instellingen want daar was niets aan verandert.
Het viel mij gisteren ineens op want SMS-en van gisteren stonden ineens tussen die van 27 en 29 nov. en werden aangeduid als "vandaag".

Het probleem trad plotseling op en is ook weer plotseling verdwenen zonder een actie van mij.

Ik had al weliswaar verschillende zaken geprobeerd (zoals vlucht-modus aan/uit, toestel aan/uit, toestel uit batterij eruit voor 5 min. en weer aan, netwerk handmatig kiezen) maar dat had allemaal geen effect.

Lijkt meer een soort tijd storing op het netwerk.

Nog nooit zoiets gehad.

Groet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Jcson, welkom op het forum. Het lijkt erop dat je telefoon de datum en tijd niet automatisch aanpast. Welk toestel heb je precies?
Dag Alex,

Toestel is een LG G4, maar....

het probleem is vanzelf weer overgegaan.

Het lag zeker niet aan de instellingen want daar was niets aan verandert.
Het viel mij gisteren ineens op want SMS-en van gisteren stonden ineens tussen die van 27 en 29 nov. en werden aangeduid als "vandaag".

Het probleem trad plotseling op en is ook weer plotseling verdwenen zonder een actie van mij.

Ik had al weliswaar verschillende zaken geprobeerd (zoals vlucht-modus aan/uit, toestel aan/uit, toestel uit batterij eruit voor 5 min. en weer aan, netwerk handmatig kiezen) maar dat had allemaal geen effect.

Lijkt meer een soort tijd storing op het netwerk.

Nog nooit zoiets gehad.

Groet.
Reputatie 7
Badge +18
Jcson, vreemd uiteraard. Heb je blijkbaar soms met technologie. 😉 Fijn om te lezen dat het weer goed werkt. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen, ook in de toekomst.

Reageer