Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Mijn samsung a5 2017 heeft het begeven (scherm stuk met paars spul). Dus leen ik nu een toestel van een familielid (samsung galaxy s5 mini). Ik heb het toestel (s5) naar fabrieksinstellingen gedaan etc. maar nu krijg ik steeds dat ik niet aangemeld ben bij netwerk als ik iemand wil bellen. Ik heb zo een beetje alles geprobeerd wat ik op de kpn site kon vinden mtb dit topic. Maar niks helpt. Ik denk dat ik iets van een apn of dergelijke handmatig moet invullen, maar wat?

Hoop snel op reactie.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 October 2019, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste@KrisE, welkom! Wat balen dat zowel je toestel als je simkaart het niet meer doen 😞. Kan het zijn dat het goudkleurige chipje beschadigd is bij het eruit halen? Je kunt het makkelijkst even bij een KPN winkel langs met een geldig legitimatiebewijs. Je kunt dan meteen een nieuwe simkaart meekrijgen. Je kunt er anders ook eentje via MijnKPN bestellen. Wil je in ieder geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik of je aansluiting wel goed in dienst staat. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het allemaal gelukt is. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Bedankt voor de reactie. Ik heb gelukkig een ander toestel nu. Het kwam omdat de Samsung s5 een simlock had. Hij kwam bij Vodafone vandaan.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, goed dat het opgelost is :-). Fijn dat je het nog even liet weten!