Niet kunnen bellen en gebeld worden

• 21 maart 2015
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Hallo Kpn,

Vrienden, kennissen en familie in onze woonplaats met een Android toestel kunnen al enkele weken slecht bellen en gebeld worden. Nu lukt het helemaal niet meer. Er is door meerdere personen gebeld met KPN en ze zullen het gaan uitzoeken. Tot op heden nog zonder resultaat helaas. De enige manier om te kunnen bellen en gebeld worden is om het toestel terug te zetten naar 2G (het oude GSM net werk) Gevolg is wel dat mobiel internet zeer traag wordt.

Ik ben zeer benieuwd wanneer dit nu opgelost wordt. Diverse toestellen worden ook zakelijk gebruikt en mensen zijn dus niet bereikbaar voor hun klanten. Mensen kiezen juist KPN voor de betrouwbaarheid. Zeker in onze woonplaats want daar biedt KPN als enige een netwerk met voldoende dekking.

Ik hoop dat er nu op deze manier wel iets gebeurt.

Vr.gr.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Reinold,

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Wat lastig dat je terug moet schakelen naar 2G om te kunnen bellen. Maak je normaal gebruik van ons 3G of 4G netwerk voor je mobiele internet? Ik kan me inderdaad voorstellen dat je dit graag opgelost ziet, 2G is immers een stap terug qua snelheid. Weet je of er verschil is met Android toestellen en andere toestellen? Is het bereik bij iedereen slechter geworden, of alleen bij mensen met een Android toestle? Ik wil graag voor je kijken of er al meer bekend is en of ik je kan informeren over de situatie en of er zicht is op een oplossing. Wil je me hiervoor een priv├ębericht toesturen? Hierin ontvang ik graag je 06-nummer, je postcode en huisnummer. Hierna neem ik contact op met onze Technische Dienst en hoop ik er zo snel mogelijk op terug te komen. 

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer