Nieuw - Samsung S20, S20+ & S20 Ultra

  • 11 February 2020
  • 12 reacties
  • 671 keer bekeken
Nieuw - Samsung S20, S20+ & S20 Ultra
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Nieuw! Samsung Galaxy S20, S20+ & S20 Ultra


Afgelopen donderdag zijn ze onthuld: de Samsung Galaxy S20, S20+ en S20 Ultra De nieuwste generatie Galaxy zit boordevol nieuwe functies en features én klaar voor 5G. De hypermoderne camera's voor professionele foto's zijn de paradepaardjes van de Samsung S20. De snelle processor en grote, heldere displays zorgen voor een bijna perfecte gebruikservaring. Met de krachtige batterij hoef je niet bang te zijn dat je snel zonder power komt te zitten. Met de Samsung S20, S20+ en S20 Ultra ben jij ready for the future!

Pre-order de nieuwste Samsung bij KPN
 

Vanaf 11 februari zijn de Samsung S20, S20+ en S20 Ultra te bestellen bij KPN. Kijk in onze shop voor alle beschikbare modellen. Pre-order jouw nieuwe Samsung nu.  Als eerste besteld = als eerste in huis :sunglasses::heart_eyes:
Samsung S20 in de kleuren; cosmic grey, cloud blue & cloud pink 
Samsung S20+ in de kleuren; cosmic grey, cosmic black & cloud blue
Samsung S20 Ultra in de kleuren: cosmic grey & cosmic black 

Pre-order nu een Samsung Galaxy S20+of Samsung Galaxy S20 Ultra 5G en je ontvangt de Galaxy Buds+ t.w.v. € 169,- cadeau!

Nu met gratis Galaxy Buds+ t.w.v. € 169,-
 

Pre-order jij tussen 11 februari 2020 en 8 maart 2020 een Samsung Galaxy S20+ 5G of Samsung Galaxy S20 Ultra 5G? Dan krijg de witte Samsung Galaxy Buds+ t.w.v. € 169,- cadeau! Claim jouw Galaxy Buds+ uiterlijk 6 april 2020 via deze link. Hier vind je ook de Algemene Actievoorwaarden en Bijzondere Actievoorwaarden.

Vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 6 april 2020

Samsung Galaxy S20

Admin: tekst aangepast na onthulling Samsung ‘Unpacked’


12 reacties

Reputatie 7

Vanaf 21:00 uur kun jij alvast je pre-order voor de nieuwste Samsung regelen;

Samsung S20 in de kleuren; cosmic grey, cloud blue & cloud pink 
Samsung S20+ in de kleuren; cosmic grey, cosmic black & cloud blue
Samsung S20 Ultra in de kleuren: cosmic grey & cosmic black 

Als eerste besteld = als eerste in huis :sunglasses::heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben er geweest en heb een Liveblog bij gehouden. Verder heb ik mogen spelen met de toestellen dus als er vragen zijn over de ervaringen hoor ik het graag.

 

Ik hoop dat morgen de Demo modellen nog beschikbaar zijn want dan wil ik een impressie video maken. 😄👍

 

Ik heb ook de Galaxy Buds+. Ik zal ze later testen 😅 Druk druk druk​

.

Reputatie 5
Badge +3

@SjorsK 
Gaaf dat je geweest bent, ik heb de livestream gezien.

De Ultra valt in principe af ivm hoge prijs en de 100x zoom. Leuk maar staat nog in de kinderschoenen zoals ik op de eerste beelden kan zien, beeld is echt niet best bij ver inzoomen toch? Of is de hoofdcamera (achter) van de Ultra ècht zoveel beter dan de andere modellen (108MP ipv 64 MP)? Ik ga de telefoon het meeste gebruiken voor fotografie dus de camera moet goed zijn :) 

Is de S20+ echt zoveel groter dan de S10+ ? Ik heb nu de S10+ en vind dat eigenlijk groot genoeg.

Ik lees het wel een keer, ik snap dat je druk bent. Komt vast een keer goed. Bedankt. 

Reputatie 7

Hoe gaaf is dat? Jij bent er gewoon live bij geweest, @SjorsK :selfie_tone1: Lucky you! :laughing: 

Erg benieuwd naar jouw verslag en indruk van de avond, én de toestellen… Veel plezier met het testen van de Galaxy Buds+

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @SjorsK, jaloers ben ik….. 

Daar had ik ook wel bij willen zijn als jarenlang enthousiast Samsung gebruiker. Leuk om jouw liveblog en updates te lezen, alhoewel jouw link hier fout is (wijst naar zichzelf). Gelukkig is er ook nog “ontmoet” :wink:

Reputatie 7
Badge +16

@SjorsK 
Gaaf dat je geweest bent, ik heb de livestream gezien.

De Ultra valt in principe af ivm hoge prijs en de 100x zoom. Leuk maar staat nog in de kinderschoenen zoals ik op de eerste beelden kan zien, beeld is echt niet best bij ver inzoomen toch? Of is de hoofdcamera (achter) van de Ultra ècht zoveel beter dan de andere modellen (108MP ipv 64 MP)? Ik ga de telefoon het meeste gebruiken voor fotografie dus de camera moet goed zijn :) 

Is de S20+ echt zoveel groter dan de S10+ ? Ik heb nu de S10+ en vind dat eigenlijk groot genoeg.

Ik lees het wel een keer, ik snap dat je druk bent. Komt vast een keer goed. Bedankt. 

Ik heb een kijkje achter de schermen gekregen 😉 Tijdens het besloten gedeelte is ons uitgelegd dat ze geen megapixels doen om de megapixels maar dat ze echte meerwaarde willen geven.

Standaard zal het toestel met de 108mp camera module een "Blokje" van 9 pixels samenvoegen voor een optimale kwaliteit maar soms is dat niet het beste en dan geeft de AI aan om naar Native 108MP te gebruiken 😄

 

Inzoomen gebeurt in 2 stappen, het "optische gedeelte dat Lossless" is en het "Digitale gedeelte waardoor je verder kan inzoomen maar er wel kwaliteit verlies optreed.

 

Ik meende gehoord te hebben dat je met de ultra tot 20x optisch kon inzoomen maar het kon ook 30x zijn. Daarna kan je digitaal verder inzoomen (Met de ultra) maar dan heb je inderdaad kwaliteit verlies. Hoe verder je komt des te meer verlies er is. 😄

De grotes staan in een specificatielijst maar ik zou zeggen dat de normale S20 wel in de buurt komt met de S10. Hier een foto.

 

 

Rechts is de Galaxy Buds als vergelijking materiaal.

 

@RBxx Thanks, is fixed. De jetlag hakt dr in 😉 In de Samsung Members app wordt de liveblog ook gepusht 😄

 

Echt hoor, het is een voorrecht om een van de drie Nederlanders te zijn om de "Samsung Members" behandeling te krijgen. Ik ben hartstikke dankbaar.

 

@Nadia Ik zat ook nog vooraan 😉😄 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoe zijn de afmetingen ten opzichte van de S10+? Op papier lijkt er maar een kleine winst te zijn qua scherm grootte.

Reputatie 7
Badge +16

De S10 heeft de volgende afmetingen:

142.2 x 69.9 x 7.9

De S20 de volgende: 
Dimensions: 151.7 x 69.1 x 7.9mm

Ligt een beetje aan hoe je het ziet, ik zou zeggen dat het apparaat iets groter is. Het schermoppervlak is van 5,8 naar 6,2 gegaan (Of 6,1 als je de ronde gedeeltes niet mee telt). 

 

De galaxy Buds+ zijn overigens geweldig, ze zitten een stuk lekkerder dan de gouwe oude buds en het geluid is ook nog beter 🙂 Ik kan niet klagen! 

Reputatie 7
Badge +7

Was vooral op zoek naar de winst op het oog. Op papier lijkt het maar een beetje en niet het geld voor een upgrade waard. Zeker gezien de camera me gestolen kan worden :)

Reputatie 7
Badge +16

Ik snap het, eerlijk gezegd zou ik hem ook niet zo snel kopen gezien ik net een Note10+ heb gekocht. Ware het niet dat ik binnenkort een gratis S20 variant (Hopelijk vrije keuze!) van Samsung zelf krijg.

Iets met first world issues. :sweat_smile::smile:

Reputatie 7
Badge +7

Doe mij er ook een! ;)

Reputatie 7
Badge +16

Haha, als ik er een kon regelen deed ik ‘t voor je, helaas is het onderdeel van de prijs die ik heb gewonnen :P :smile:

 

Ik mag echt niet klagen :D 

Reageer