Beantwoord

Nieuw toestel prijs

  • 10 March 2020
  • 9 reacties
  • 161 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Mijn man is klant bij jullie, heeft een mobiel abonoment. Dhr Hage met ***.

Ik zou heel graag de overstap willen maken naar KPNmobiel want dan kan ik samen met mijn man het voordeel hebben van beide een mobiel abonoment aan elkaar te koppelen.

nu wil een huawei p30pro 256gb los komen en kost bij kpn 696,euro, bij mijn houdige provider tmobile 624euro.

nu is mijn vraag kunnen jullie mij de toetsel ook leveren voor 624euro en dan neem ik er een kpn sim only bij?

 

Vriendelijke groet,

 

Michiel Kooiman

 

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 March 2020, 19:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @michiel kooiman ,

KPN geeft geen kortingen op toestellen. Wel krijg je als nieuwe klant een tijdelijke korting op de abonnementsprijs. En natuurlijk heb je dan ook de voordelen als gratis onderling bellen en MB's delen…. 

Je kunt de tijdelijke korting op jouw abonnementsprijs vergelijken met de 72 euro van de duurdere toestelprijs. Vermoedelijk scheelt dat niet zoveel. Aan jou de keuze. 

 

 

Kennelijk wil je graag wat ongewenste sms en gesprekken ontvangen, want het is niet zo slim om je telefoonnummer op een openbaar forum te zetten!

Reputatie 7
Badge +28

Kennelijk wil je graag wat ongewenste sms en gesprekken ontvangen, want het is niet zo slim om je telefoonnummer op een openbaar forum te zetten!

Ik meld het vermelden van het nummer even bij de webcare. 

@michiel kooiman : Je kunt het nummer ook zelf weghalen d.m.v. het klikken op de drie puntjes rechtsonderin jouw bericht.

Kom de p30 pro niet tegen bij *een andere provider in de losse verkoop?:

https://www.t-mobile.nl/shop/losse-telefoons?ch=es&cc=con&sc=acq&brand=Huawei

Als je het abo via Belsimpel afsluit krijg je korting op het toestel afhankelijk van het abonnement(...afhankelijk van de vergoeding die kpn aan belsimpel betaald).
Bijvoorbeeld met 5GB en onbeperkt bellen kost het toestel nog maar 576:

*Admin: reactie aangepast i.v.m. reclame.

Dat het bij Belsimpel goedkoper is kan best. Belsimpel maakt prijsafspraken met KPN en kan daardoor tegen een lagere prijs aanbieden.

 

Maar wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken?

Dat het bij Belsimpel goedkoper is kan best. Belsimpel maakt prijsafspraken met KPN en kan daardoor tegen een lagere prijs aanbieden.

 

Maar wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken?

Met het afsluiten van een abonnement bij KPN en hoofdzakelijk de aankoopprijs van het toestel, waarbij ook nog een misverstand lijkt te bestaan omtrend de losse verkoopprijs van het betroffen toestel bij concullega tmobile, beste jlth.

Komt Joep (1960) ook nog?

Dat het bij Belsimpel goedkoper is kan best. Belsimpel maakt prijsafspraken met KPN en kan daardoor tegen een lagere prijs aanbieden.

 

Maar wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken?

Met het afsluiten van een abonnement bij KPN en hoofdzakelijk de aankoopprijs van het toestel, waarbij ook nog een misverstand lijkt te bestaan omtrend de losse verkoopprijs van het betroffen toestel bij concullega tmobile, beste jlth.

Komt Joep (1960) ook nog?

Geen idee wat voor misverstand jij denkt te zien, maar: Gewoon een eigen topic openen, als je nog meer vragen hebt.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @michiel kooiman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat er alweer heel wat berichten zijn geplaatst onder jouw topic. Vooralsnog kunnen wij niks aan die prijs van het toestel doen, als je hem los koopt dan moet je wel in de winkel zijn trouwens. In combinatie met een abonnement kan je ervoor kiezen om hem gespreid te betalen en krijg je (als nieuwe klant) vaak wel een voordeel zoals een verlaagde prijs op je abonnement. 

De nieuwste toestellen zijn helaas zo prijzig.. Vaak loont het om nog heel even te wachten, de prijzen dalen vaak zodra er een nieuwere variant op de markt gekomen is. 

Het voordeel van meerdere abonnementen bij KPN is onder andere de MB's delen, dat is vaak wel fijn. Dan hoef je maar één abonnement te hebben met een grotere bundel en de ander kan hiervan profiteren. Maar uiteraard ben je vrij om ergens anders je geluk te beproeven!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @michiel kooiman ,

KPN geeft geen kortingen op toestellen. Wel krijg je als nieuwe klant een tijdelijke korting op de abonnementsprijs. En natuurlijk heb je dan ook de voordelen als gratis onderling bellen en MB's delen…. 

Je kunt de tijdelijke korting op jouw abonnementsprijs vergelijken met de 72 euro van de duurdere toestelprijs. Vermoedelijk scheelt dat niet zoveel. Aan jou de keuze. 

 

 

@michiel kooiman 

Heb je al een keuze gemaakt wat je gaat doen? 

 

Reageer