Beantwoord

Nieuwe bezorgafspraak

  • 20 december 2019
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik had mijn mail met bezorgingsinstructie niet gelezen, dus ik wist niet dat ik mijn paspoort bij de hand moest hebben, mijn paspoort lag op dat moment ergens anders dus moet ik nu een nieuwe bezorgafspraak inplannen.. Ik heb de teletoon snel nodig en ik heb geen mail ontvangen om een nieuwe afspraak te maken.. Wanneer krijg ik die? Of kan ik het ergens op de site vinden?

Dit was mijn eigen fout maar ik heb al een week op de telefoon moeten wachten omdat hij opeens niet meer op voorraad was dus ik kan echt niet nog een week wachten.

mvg,

Xenia

icon

Beste antwoord door Nadia 21 december 2019, 14:08

Hah @Xenia2, welkom op het KPN forum. Wat zuur zeg, balen! Ik snap dat je het liefste zo snel mogelijk je toestel in ontvangst neemt. Als het goed is, heb je onderstaande bericht van ons ontvangen: 

Heb je al contact opgenomen met het bovenstaande nummer?

Kom je er niet uit? Neem dan nog even contact op met onze reguliere klantenservice op 0800 0402. Mijn collega helpt je daar graag verder :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hah @Xenia2, welkom op het KPN forum. Wat zuur zeg, balen! Ik snap dat je het liefste zo snel mogelijk je toestel in ontvangst neemt. Als het goed is, heb je onderstaande bericht van ons ontvangen: 

Heb je al contact opgenomen met het bovenstaande nummer?

Kom je er niet uit? Neem dan nog even contact op met onze reguliere klantenservice op 0800 0402. Mijn collega helpt je daar graag verder :)

Reageer