Beantwoord

Nieuwe gratis mobiel+abonnement+goede WiFi

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik wil simpel graag een mooie nieuwe mobiel+WiFi, dus goed internet etc. Kwaliteit dus. Jaren Telfort klant, nooit problemen gehad en sinds KPN erbij is, constant gedonder... Hoe lost u dit op?? Als u daarover nadenkt, ga ik intussen even lekker surfen, op zoek naar wel goede providers, die mijn geld wel willen.. Groet uit Heerlen mevr. J. Schaafsma

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 July 2020, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Kwekkejacky Gratis mobielen bestaan niet 😉

En kwa WiFi wat gaat mis misschien wat meer uitleggen over het probleem.

En ben jezelf al overgestapt naar KPN?

En gaat dit over thuis of over mobiel?

Volgens mij is Telfort thuis nog niet omgezet naar KPN tenzij jezelf overgestapt bent.

Reputatie 7

Hoi @Kwekkejacky, welkom op het KPN forum. Telfort Thuis is inderdaad nog niet overgezet naar KPN zoals Roos al noemt, dat zal later dit jaar gebeuren. Je zegt dat je gedonder hebt sinds KPN erbij is, dat is sinds 2005. Toen werd KPN eigenaar van Telfort, heb je dit al sindsdien?

Telfort gebruikt hetzelfde netwerk, ook een Experia Box en vergelijkbare tv-ontvangers. Ondanks dat we later dit jaar helemaal samen verder gaan, is er technisch helemaal niets veranderd aan je abonnement. Het WiFi signaal gaat door de lucht, waardoor het gevoelig is voor omgevingsfactoren, het kan zijn dat er in de buurt iets is gewijzigd waardoor jouw netwerk minder is. Maar dat is speculeren, we weten nog niet wat er precies met jouw WiFi signaal aan de hand is. Om met je mee te kunnen denken aan een oplossing is het belangrijk dat we eerst weten wat er precies speelt. Zou je dat kunnen toelichten? Als het nog een Telfort Thuis verbinding is kan je dat deel het beste op het Telfort forum vragen, zij gaan daar nog over.

Op 26 januari zijn alle Telfort mobiel aansluitingen al wel overgezet naar ons, met behoud van de voorwaarden die je bij Telfort had. Als dat abonnement verlengd kan worden (120 dagen voor de einddatum van het contract) kan je dat bekijken via onze verlengpagina. Daar kan je kijken wat de mogelijkheden zijn. Een gratis toestel zal daar niet onder vallen, dat is bij geen enkele provider mogelijk.

Reputatie 7

Hoi @Kwekkejacky, we hebben geen reactie meer van je gezien. Als we nog met je mee kunnen kijken horen we het graag van je.