Beantwoord

nieuwe simkaart aanvragen werkt niet

  • 23 February 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Mijn vraag mag verwijderd worden (kan ik dat niet zelf?) want na uren ploeteren is het eindelijk gelukt en mijn vraag is niet meer relevant!

Omdat ik graag wil bellen via wifi en ik eerder Telfort klant was, lees ik op dit forum dat je dan een nieuwe simkaart aan moet vragen. Echter, elke link om een nieuwe sim aan te vragen, leidt naar een pagina waar ik gewoon geen nieuwe sim aan kan vragen. En omdat ik nergens met echte mensen van KPN kan communiceren, drop ik mijn vraag maar hier: hoe kom ik aan een nieuwe simkaart?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 February 2021, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Verwijderen gaat niet, het makkelijkste is zelf een reactie eronder zetten met is opgelost en deze reactie als Antwoord selecteren (of deze reactie van mij). Dan komt op het overzichtsforum een groene vink te staan dat dit topic is beantwoord.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Snoznia, fijn om te lezen dat het je inmiddels is gelukt!