Beantwoord

Nokia 8.1 Whatsapp meldingen uitschakelen

  • 22 November 2019
  • 2 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo,

 

Op mijn vorige telefoon (Nokia 8) kon ik WhatsApp-meldingen uitschakelen, en zag ik berichten dus pas als ik de app zelf opende. Maar ik wilde van bepaalde mensen wel meldingen ontvangen en dat lukte ook d.m.v. aangepaste meldingen.

 

Nu heb ik een Nokia 8.1 met Android 10 en krijg ik dit niet voor elkaar. Ik blijf van iedereen meldingen ontvangen. De instellingen staan nu als volgt:

Meldingen weergeven: aan
Persoon 1: aan
Persoon 2: aan
Persoon 3: aan
Groepsberichten: uit
Berichten: uit

 

Het lijkt erop dat ‘Berichten’ en ‘Groepsberichten’ continu weer automatisch aan worden gezet. Er is ook nog een optie ‘Gedempte meldingen', die stond aan en nu uit, maar geen verschil (heb niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt).

 

In WhatsApp zelf heb ik geen meldingsgeluid, trillen uit, meldingsled uit. (Bij de personen waarvan ik wel notificaties wil ontvangen heb ik wel een geluid geselecteerd, op die manier kreeg ik op de andere telefoon alleen van hen notificaties).

 

Iemand die mij hiermee verder kan helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 November 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @lmmrs . Welkom op het forum.

Helaas heb ik weinig kaas gegeten van dit soort whatsapp instellingen. Mijn enige ervaring hiermee is dat ik in whatsapp zelf bepaalde groepen op stil zet. 

Jij wilt volgens mij nog iets meer functionaliteit. Ik hoop dat andere gebruikers op het forum nog tips hebben!

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust!