Note 2 geen geluid bij uitgaande calls

• 4 juni 2013
  • 3 reacties
  • 6110 keer bekeken

Hi, mijn Note 2 geeft soms als ik een uitgaande call maak geen geluid, hij gaat wel over en de ander kan ook opnemen maar hoort ook verder niets.

dit probleem is vaker aangegeven en geadviseerd de fabrieks instellingen te resetten maar dat werkte schijnbaar niet.

in de vraag van Tderoode84 op dit forum:

Geen geluid bij bellen (Samsung Note 2)

door tderoode84 in Mobiele toestellen

staat dat het probleem bij Samsung bekent is gemaakt en ik vroeg me af of er al wat duidelijk is over dit probleem en wat de oplossing is.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als zelf een fabrieksreset niet meer helpt zou je het toestel misschien beter even via de winkel of smartcare kunnen opsturen onder garantie. Ik denk niet dat hier een kant en klare oplossing voor is.

Beste Simonyet,

Ik vrees, net als jeroen470, dat het toestel niet goed meer is. Ik wil je ook aanraden ermee naar één van onze winkels te gaan. Of contact op te nemen met onze klantenservice op 0800-0105 voor een afspraak met Smartcare. Zij maken dan met je een afspraak om het toestel bij op te halen en een leentoestel achter te laten.

Met vriendelijke groet,

Bart Jan.

Hoi Bart Jan,

Ik ga mijn toestel niet inleveren want schijnbaar hebben meerderen het probleem en ik vroeg me eigenlijk gewoon af of al bekent is of er een oplossing is, dit probleem kamp ik al langer mee en zoals aangegeven wordt in de andere post, waar ik naar verwees in mijn originele bericht, is er nog geen oplossing die echt werkt.

of ben ik de enige die hier last van heeft (sinds december 2012 toen ik heb aangeschaft heb)?

met vriendelijke groet Nick simon

Reageer