Note 4 ontzettend duur

• 24 november 2014
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Beste, Mijn abbo loopt in januari af, ben nu in het bezit van een Note 3 1 jarig abbo. Nu was ik opzoek naar de Note 4 en kwam ik uit op een bijbetaling van 420 euro voor 1 jarig abbo van 74 euro in de maand. Ik wil graag klant blijven want ik heb KPN Compleet. maar met deze bedragen ga ik niet akkoord. en ik wil geen andere telefoon als de Note 4. Graag oplossing anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar Vodafone. Die de telefoon verkoopt met een 1 jarig abbo van 65 euro voor 8 GB en 265 euro bij betalen.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Bij Vodafone krijg je 6GB voor die prijs. Daarnaast kan ik nergens vinden hoe lang je de €25,- korting per maand krijgt. Zelfs/juist als dit de gehele looptijd is, had ik het er graag willen zien staan. En let op, bij Vodafone betaal je een buiten de bundel tarief voor je internet.

Ik heb ook even voor je gekeken en zo te zien is de prijs op de website bij Vodafone inderdaad zo'n €150~€200 minder, wanneer je voor RED SUPER gaat. Echter zie ik bij de actievoorwaarden dat er 'toestelinruil' bij zit en dat je moet kijken wat je oude toestel waard is...?

Ik zie dat je een abonnement kunt krijgen voor €52,50 voor 8GB data (geen buiten de bundel) en dan €450 voor toestel. SMS'jes zitten dr ook al in, alleen de belminuten niet (welke nog wel worden verdubbeld ivm je KPN Compleet). 

Of €430 eenmalig, wel onbeperkt bellen en SMS'en en dan 4GB data. Betaal je €64 ipv €74 (voor de 10GB data)

Misschien dat je nog meer mobiele abonnementen op je adres hebt staan met je KPN Compleet, maar dan is er ook nog FamilieVoordeel.

Persoonlijk denk ik trouwens dat je sowieso beter af bent met de Note 3 dan de Note 4. Vrijwel dezelfde telefoon. Beeldscherm is scherper, maar dit is praktisch niet te zien. Accu wel sneller leeg. En de processor is een overgeklokte variant van de Note 3, maar ik kan niet geloven dat de Note 3 niet 'snel' genoeg was. Resultaat is wel weer, accu sneller leeg.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Aydewijs,

Welkom op het forum! Leuk dat je erover nadenkt om te verlengen met een KPN abonnement. Ik kan me voorstellen dat een bedrag van €420 veel geld is om bij te betalen voor het toestel. Helaas kunnen we je hierin niet tegemoet komen. De toestelprijzen staan echt vast. Wel zou je erover na kunnen denken om niet met 1, maar met 2 jaar te verlengen. Dan betaal je natuurlijk een stuk minder per jaar. 

We zouden het erg jammer vinden als je bij KPN weggaat, maar om geen valse verwachtingen te creëren, wil ik toch direct duidelijk zijn hierin. Mocht je nog vragen hebben of advies willen, hoor ik dit graag!

Reageer