Nu in de Pre-order: Samsung Galaxy S21 bij kpn

  • 14 January 2021
  • 6 reacties
  • 222 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Het is bevestigd: Samsung Galaxy S21 


Vandaag heeft Samsung het dan eindelijk tijdens zijn Galaxy Unpacked: Welcome to the Everyday Epic bekend gemaakt: de nieuwe Galaxy S21 serie 5G! Helemaal klaar voor de toekomst, met het 5G-netwerk van kpn.  
 

Een waardige opvolger van de Galaxy S20. Nog sneller, soepeler en beter. Lees hier uitgebreid over de verbeterde specs van de Samsung S21. Ben je benieuwd naar de andere modellen? Kijk hier dan voor de Samsung S21+ en Samsung S21 Ultra!

Pre-order is nu van start!
Bestel hier meteen alvast jouw nieuwe Samsung S21 serie: 

Actie: Pre-order de Samsung Galaxy S21 met een kpn abonnement en krijg de Galaxy Buds
en een SmartTag t.w.v. maximaal € 259,- cadeau!


6 reacties

Ik kan vanaf 13 februari pas mijn abonnement verlengen maar om de gratis kado's bij de Samsung galaxy s21 te ontvangen moet deze voor 29 januari ge pre ordered worden, kan ik een pre order doen en straks toch de telefoon via verlening bij mijn abonnement nemen of moet de telefoon dan los betaald worden? 

Het is bevestigd: Samsung Galaxy S21 


Vandaag heeft Samsung het dan eindelijk tijdens zijn Galaxy Unpacked: Welcome to the Everyday Epic bekend gemaakt: de nieuwe Galaxy S21 serie 5G! Helemaal klaar voor de toekomst, met het 5G-netwerk van kpn.  
 

Een waardige opvolger van de Galaxy S20. Nog sneller, soepeler en beter. Lees hier uitgebreid over de verbeterde specs van de Samsung S21. Ben je benieuwd naar de andere modellen? Kijk hier dan voor de Samsung S21+ en Samsung S21 Ultra!

Pre-order is nu van start!
Bestel hier meteen alvast jouw nieuwe Samsung S21 serie: 

Actie: Pre-order de Samsung Galaxy S21 met een kpn abonnement en krijg de Galaxy Buds
en een SmartTag t.w.v. maximaal € 259,- cadeau!

Dat vond ik ook een aardige actie dus een paar dagen voor de actie verliep deze S21 besteld en zojuist ontvangen. Maar zonder de Buds en SmartTag! Ook nergens een vermelding dat ik deze zal ontvangen of hoe ik ze moet bemachtigen! Heel teleurstellend...

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Troela 

Op de KPN website stond (tijdens de pre-order) bij het toestel een verwijzing naar de Samsung website. Op de volgende pagina vindt je alle beschikbare informatie.

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Daar vul je na ontvangst van jouw S21 uiterlijk 31 maart 2021 een formulier in om de cadeaus te claimen.

Succes!

Ik ben uren bezig geweest met de bestelling (wikken en wegen en vergelijken) en heb het niet gezien… Een extra hint / herhaling bij de vele emails over deze bestelling en de bezorging had wel zo prettig geweest. 

Maar jij bedankt voor je link! Ik heb het ingevuld.

Ik heb gebruik gemaakt van deze actie en telefonisch besteld. Bij het claimen van de actie bij Samsung kreeg ik te horen dat ik een foto van de doos moest opsturen, die had ik ondertussen al weggegooid. Wat moet ik nu doen? Samsung is op geen enkele manier bereid om te helpen, ben er al het hele weekend mee bezig geweest.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Vosje28 

Dit is een actie van Samsung met voorwaarden van Samsung. KPN speelt hier verder geen rol in.

Jij moet aantonen dat je een toestel hebt gekocht dat in aanmerking komt voor de promotie.

Je zou kunnen proberen of een schermafdruk van jouw S21 voor Samsung voldoende ‘bewijs’ is.

Ga op je S21 naar :gear:  Instellingen → Info telefoon en maak daar een screenshot.

Hopelijk lukt het, succes!

Reageer