Beantwoord

Onbeantwoorde vraag op forum

  • 7 August 2019
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Goedenavond, zou iemand van KPN aub mijn meest recente forum vraag kunnen beantwoorden?

Door mijn werk ben ik niet in de gelegenheid om op tijd te kunnen chatten of bellen.

Het gaat om "Headphone Sony claimen" onder mijn naam Proudmix.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 August 2019, 20:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ook nu (21 uur later) is jouw vraag van vijf dagen geleden nog niet opgepakt.

Het is wel erg druk op het forum, ook een gevolg van de zomervakantie. Ook moderators gaan wel eens op vakantie.

Aan de andere kant worden ook veel vragen wel opgepakt. Je moet eigenlijk geluk hebben. Elke vraag wordt uiteindelijk door een moderator opgepakt, maar de ene moderator is sneller dan de andere.

Even geduld nog.
Waarom maak je hier een apart topic van? Zo staan er nóg meer vragen in de wachtrij van de moderators...!
Ondertussen beantwoord.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/headphone-sony-claimen-477431?postid=804923
Super bedankt allen!! Ik ga weer bij Sony terecht haha.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Proudmix. Ik zie dat mijn collega al een antwoord heeft gegeven in het andere topic. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt en dat je binnenkort een headphone toegestuurd krijgt. Mocht je toch nog vragen hebben, dan zou ik je willen vragen om te reageren in het andere topic.

Reageer