Beantwoord

Onbeschoft gedrag van medewerker kpn

Wat een onbeschoft personeel in de KPN winkel Buikslotermeerplein in Amsterdam .
Na een vraag over een telefoon vroeg ik of hij mij gegevens wilde bekijken in de computer meneer vertelde gewoon doodleuk dat hij dat niet ging doen ,wat een onbeschoft personeel heb je daar
icon

Beste antwoord door Joran 16 oktober 2018, 15:20

Dat mag je ook zeker verwachten. Ik heb dit topic doorgemaild naar deze KPN winkel. Ik ga ervan uit dat zij dit serieus oppakken, dit is niet klantvriendelijk. Mijn excuses hiervoor.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Dag Lodewijk, welkom op het forum. Dit is heel opmerkelijk. Heb je enig idee waarom de medewerker je niet wou helpen? Was hij bijvoorbeeld een andere klant aan het helpen? Dit is overduidelijk niet netjes maar ik ben benieuwd wat er achter zat. Wanneer was je precies in de winkel?
Hallo Joran nee de moederkerk was niet bezig met een klant,ik vroeg hem naar wat een telefoon koste en of hij misschien even in de computer wilde kijken naar onze gegevens maar dat wilde hij niet doen en had er duidelijk geen zin in ,zaterdag de 13 oktober terug geweest andere medewerker was wel iets aardiger maar keek ons uiteindelijk de winkel uit ,sorry maar ben een betere bediening gewenst van kpn
Reputatie 7
Badge +26
Dat mag je ook zeker verwachten. Ik heb dit topic doorgemaild naar deze KPN winkel. Ik ga ervan uit dat zij dit serieus oppakken, dit is niet klantvriendelijk. Mijn excuses hiervoor.

Reageer