Beantwoord

Oneplus 6T en 4G bellen

• 15 november 2018
  • 8 reacties
  • 1472 keer bekeken

Komt 4G bellen (Volte) ooit beschikbaar op de Onplus 6t, het toestel kan het aan.
Wat zou er nodig zijn om dit te laten werken?

M.v.g.

Bart
icon

Beste antwoord door wjb 15 november 2018, 22:21

Dat hangt puur van KPN af of en zo ja, wanneer VoLTE beschikbaar zal komen op de OnePlus 6T. Dat geldt overigens niet alleen voor de 6T, maar ook bijvoorbeeld voor de 5T en toestellen van vele andere merken.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Dat hangt puur van KPN af of en zo ja, wanneer VoLTE beschikbaar zal komen op de OnePlus 6T. Dat geldt overigens niet alleen voor de 6T, maar ook bijvoorbeeld voor de 5T en toestellen van vele andere merken.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen HBVDH, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is het nog niet bekend wanneer jouw toestel toegevoegd gaat worden aan de lijst van geschikte toestellen vanuit KPN. Op deze website kan je controleren welke toestellen op dit moment via KPN 4G / VoLTE kunnen bellen.

Het is dus nog afwachten, en de site in de gaten blijven houden hiervoor! Daar komt het als eerste op te staan.
Ik heb VoLTE en VoWiFi werkend op de OnePlus 7 Pro ! (Dit werkt ook voor de Oneplus 6T)

Volg deze stappen voor de Oneplus 6T op de 1e pagina https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542

Bij stap 7 moeten wij niet kiezen voor India-VoLTE-Vodafone or Telefonica_UK_Commercial, maar voor
Norway Telia Commercial. als je de rest van die Thread verder volgt heb je VoLTE en VoWiFi werkend
Is er al iets meer bekent over ondersteuning VoLTE / VoWiFi van meer toestellen voor o.a. OnePlus, Nokia. het blijkt dat het met een Hack dus technisch wel kan, Vodafone en TMobile deze toestellen wel heeft toegevoegd maar KPN blijft steken op 2 merken.. Apple en Samsung...voor de afgelopen 2 jaar... dus het zou fijn zijn als ook KPN een echt voor 4G gaat !!! voordat ze 3G gaan uitzetten..
Reputatie 7
Bij T-Mobile wordt de OnePlus ook (nog) niet ondersteund.
Bij T-Mobile wordt de OnePlus ook (nog) niet ondersteund.
de OnePlus maar Nokia, Oppo, Motorola, Sonny wel al enkele, maar met "ook (nog)"mag ik er dan vanuit gaan dat er wel actie is binnen KPN.. want daar lijkt het dus niet er op van buiten uit...
Reputatie 7
Ik weet het niet of er bij KPN actie is om toestellen toe te voegen, ik ben net als jij "maar" gewoon een klant van KPN.
Overigens heb ik mijn mobiele telefoon abonnement bij T-Mobile lopen en gebruik ik een OnePlus 5T.
Reputatie 7
Badge +20
@Willie15 het is op het moment niet heel actief, het toevoegen van nieuwe merken en toestellen. Het gaat gestaag, zodra er meer over bekend is zal je dit zeker horen.

Reageer