Beantwoord

Ontbrekende kleur pre-order S10

  • 24 February 2019
  • 3 reacties
  • 252 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb onlangs de nieuwe Samsung Galaxy S10 ge-pre-ordered. Ik kon kiezen uit 3 kleuren (zwart, wit en groen) Nu brengt Samsung de S10 uit in 4 kleuren, namelijk zwart, wit, groen en blauw. Waarom is de laatste kleur niet te pre-orderen bij KPN? Bij de concurrent (T-mobile) is de vierde kleur wel gewoon te pre-orderen. Beetje jammer KPN....
icon

Beste antwoord door SjorsK 24 February 2019, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Het zal vast en zeker te maken hebben met de toegezegde voorraad vanuit Samsung, langzamerhand ken ik KPN een beetje en willen ze overduidelijk geen verwachtingen scheppen die ze niet waar kunnen maken 🙂 Op zich een goede eigenschap als je 't mij vraagt.

Verder heb je een hartstikke goede keuze gemaakt, de S10 is gewoon een toptoestel (Ik heb er zelf even mee mogen spelen 🙂 ).
De blauwe variant is uitsluitend voor t-mobile misschien dat wat later alsnog de blauwe variant komt.
Reputatie 7
Badge +16
De blauwe variant is uitsluitend voor t-mobile misschien dat wat later alsnog de blauwe variant komt.

Niet helemaal correct, via Samsung zelf kan je wel de blauwe variant kopen:
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/buy/